Cezary Sokół przed dołączeniem do zespołu agencji gaming marketingu Gameset pracował jako manager w branży muzycznej. Obecnie jako talent manager współpracuje z twórcami zrzeszonymi w sieci partnerskiej Gamesetu, m.in. Kaluchem, Sheo czy Kushim. Zajmuje się także realizacją kampanii promocyjnych dla klientów we współpracy z twórcami.
Michał Kisiel karierę jako manager twórców rozpoczął w 2020 roku w Gamesecie. Aktualnie jako talent manager odpowiedzialny jest za współpracę z twórcami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji – są to głównie kanały związane z grą Minecraft, m.in. Dealereq, Tritsus czy Doknes. Współpracuje też z innymi influencerami z różnych platform, m.in. streamerkami Brunecią czy Lempiank. Wraz ze swoimi twórcami zajmuje się realizacją kampanii promocyjnych dla klientów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Paweł Sakowicz, który objął rolę sales managera, jest odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji i pozyskanie klientów. Wcześniej pracował jako sponsorship manager w agencji marketingu sportowego SPORTFIVE. Sakowicz raportuje do team leaderki Karoliny Kisły.