Najlepsze piłkarskie reklamy na Mundial 2014

Najlepsze piłkarskie reklamy na Mundial 2014
Dziś ruszają Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2014 w Brazylii, a marketerów na całym świecie ogarnął prawdziwy piłkoszał. Poniżej przygotowaliśmy dla Was szybki przegląd piłkarskich reklam, które ujrzały światło dzienne w ostatnich dniach.
O autorze
1 min czytania 2014-06-12

W końcu, po 4 latach oczekiwania… Citroën – The Sleeping Supporter.

ESPN – 2014 FIFA World Cup – Time Zone.

Messi śni o Mistrzostwach Świata w nowej reklamie Adidasa.

Do gry szykuje się również Neymar w reklamie Beats by Dre, czyli amerykańscy raperzy zainteresowali się w końcu piłką nożną.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ambasadorką piłki nożnej w USA została Adriana Lima. Brazylijski Aniołek Victoria’s Secret przekonuje Amerykanów do tego sportu w reklamach Kii.

Specjalną reklamę i specjalny rodzaj hashtagów z okazji Mundialu przygotował Twitter.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 A to naszym zdaniem jedna z najciekawszych propozycji. Prosto od McDonald’s.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nike Football i animacja The Last Game – czyli jak na razie najpopularniejsza reklama związana z Mundialem 2014 (4 dni w sieci i 25 mln wyświetleń na YouTube).

A tutaj reklamowa perełka. Chilijscy górnicy, którzy przez 70 dni uwięzieni byli pod ziemią zagrzewają do walki swoich piłkarzy, którzy na Mundialu trafili do „grupy śmierci”.

W naszym zestawieniu nie mogło zabraknąć również GoPro.

I na sam koniec Shakira i Activia – branding totalny. Koniecznie przeczytajcie felieton Melting Pot „La la la” >