Fortuna wprowadza na rynek nową linię napojów, będących połączeniem soku (60 proc. zawartości) i wody mineralnej, o obniżonej kaloryczności w porównaniu do napojów słodzonych.
Działania potrwają do końca sierpnia, a kampania obejmie zasięgiem telewizję, Internet oraz prasę. W telewizji reklama będzie emitowana łącznie w 100 stacjach, a spoty zostaną wyświetlone ok. 15 tys. razy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kreację przygotowała agencja Brand Place, zaś za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediacom,