Aplikacja oraz konkurs na najlepsze hasło promocyjne to kolejny element kampanii, której autorem jest MOSQI.TO.
– Aplikacja „Łódź Pozdrawia” ruszyła w poniedziałek, 30 czerwca. Można do niej wejść na fanpage’u Łodzi, MOSQI.TO czy profilu Łódź hipsterem miast. Do tej pory powstało już 160 plakatów. Po trzech dniach można już zaobserwować, że przeważają żartobliwe lub sympatyczne teksty – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
O co chodzi?
W konkursie może wziąć udział każdy, kto chce sam stworzyć reklamę Łodzi. Celem konkursu jest wyłonienie hasła reklamowego, które zostanie wykorzystane w październikowej odsłonie ogólnopolskiej kampanii promującej Łódź. Konkurs trwa do 17 sierpnia.
Zadanie konkursowe
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Użytkownik aplikacji proponuje hasło reklamowe razem ze zdjęciem i zbiera głosy w aplikacji. Każdy może oddać 3 głosy dziennie. Po 18 sierpnia komisja konkursowa oceni najpopularniejsze prace oraz nagrodzi najbardziej kreatywne. Zwycięska praca zostanie opublikowana 1 września na profilu miasta Łódź, a na billboardzie zobaczymy ją miesiąc później.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej o kampanii
W maju ruszyła pierwsza odsłona kampanii „Łódź Pozdrawia”, która potrwa w różnych mediach do końca października. W TVP, TVN i stacjach tematycznych zostanie wyemitowana drugą część spotu z udziałem łodzian Łódź na Weekend oraz spot Łódź Gospodarcza. Pojawią się także kolejne billboardy w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i na Śląsku.