Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Siedmioslajdowiec #5 – 7 najgłośniejszych kampanii z ostatnich 7 lat, które nie dostały Lwa w Cannes

Siedmioslajdowiec #5 – 7 najgłośniejszych kampanii z ostatnich 7 lat, które nie dostały Lwa w Cannes
Nie jest łatwo znaleźć głośne kampanie, które nie dostały żadnego Lwa w Cannes. Ostatecznie, „głośne” oznacza, że tym kampaniom udało się przynajmniej jedno – zdobycie rozgłosu, a to już ważny krok do zdobycia statuetki, przynajmniej jednej, choćby i brązowej.
O autorze
0 min czytania 2014-07-04

Zdjęcie royalty free z Fotolia

W poniższym zestawieniu znajdziecie kampanie oraz akcje i reklamy które były ich częściami, a które nie wygrały żadnego Lwa, chociaż często były na tyle blisko żeby się o niego otrzeć. Część z nich na pewno pamiętacie, o części być może już zapomnieliście, część może będzie Wam nieznana – zapraszamy do zapoznania się z przeglądem 7 najgłośniejszych kampanii z ostatnich 7 lat które nie dostały Lwa w Cannes. Poza 2008 rokiem, bo wtedy nie działo się nic spektakularnego.

Poprzednie odcinki cyklu możecie znaleźć pod tym adresem >

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj