14 lipca wystartowała kampania reklamowa promująca ofertę samochodów marki Opel z fabryczną instalacją LPG. Modele Adam, Corsa, Meriva, Astra, Mokka, Insignia i Zafira Tourer z fabryczną instalacją LPG są przyjazne dla portfela kierowcy, jak i dla środowiska. To sprawia, że są coraz bardziej popularne. Działania komunikacyjne uwzględniają fakt, że w okresie wakacyjnym Polacy chętnie wybierają samochody jako wakacyjny środek transportu. Kampania obejmuje wykorzystanie nośników OOH.
Na konstrukcjach 15×5 w 16 wyselekcjonowanych miejscach przy najpopularniejszych komunikacyjnie trasach samochodowych w Polsce, łączących duże miasta i punkty wakacyjne, obecne są kreacje aktywizujące odbiorców. Na nośnikach znajdują się różne komunikaty szacujące cenę przejazdu danej trasy w przypadku pokonania jej samochodem marki Opel z fabryczną instalacją LPG. Korzystając z faktu, że ponad 60%* Polaków w trakcie ostatniego wyjazdu skorzystało z samochodu/motoru jako środka transportu, pokazane zostało, że z samochodami Opel z fabryczną instalacją LPG trasę nad morze lub w góry można pokonać niskim kosztem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Niesłabnąca popularność wakacyjnych wypadów samochodowych wśród Polaków oraz możliwości mediów Out-Of-Home pozwoliły nam na przyciągnięcie uwagi konsumentów we właściwym miejscu i czasie – komentuje Aleksandra Maksymiec, Communication Manager w Carat Polska – co w okresie wakacyjnym jest szczególnie trudne.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają firmy z grupy Dentsu Aegis Network. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat przy współpracy z agencją reklamy zewnętrznej Posterscope. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Scholtz & Friends. Działania te są kontynuacją kampanii reklamowej aut marki Opel z fabryczną instalacją LPG trwającej od kwietnia 2014.
*Na podstawie badania TGI (fala I-XII.2013)przeprowadzonego przez MillwardBrown
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing