Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Opel promuje samochody z fabryczną instalacją LPG w Out-Of-Home

General Motors Poland rozpoczął kampanię promującą gamę modeli samochodów Opel z fabryczną instalacją LPG. Działania reklamowe obejmują wykorzystanie nośników Out-Of Home w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-07-17

14 lipca wystartowała kampania reklamowa promująca ofertę samochodów marki Opel z fabryczną instalacją LPG. Modele Adam, Corsa, Meriva, Astra, Mokka, Insignia i Zafira Tourer z fabryczną instalacją LPG są przyjazne dla portfela kierowcy, jak i dla środowiska. To sprawia, że są coraz bardziej popularne. Działania komunikacyjne uwzględniają fakt, że w okresie wakacyjnym Polacy chętnie wybierają samochody jako wakacyjny środek transportu. Kampania obejmuje wykorzystanie nośników OOH.

Na konstrukcjach 15×5 w 16 wyselekcjonowanych miejscach przy najpopularniejszych komunikacyjnie trasach samochodowych w Polsce, łączących duże miasta i punkty wakacyjne, obecne są kreacje aktywizujące odbiorców. Na nośnikach znajdują się różne komunikaty szacujące cenę przejazdu danej trasy w przypadku pokonania jej samochodem marki Opel z fabryczną instalacją LPG. Korzystając z faktu, że ponad 60%* Polaków w trakcie ostatniego wyjazdu skorzystało z samochodu/motoru jako środka transportu, pokazane zostało, że z samochodami Opel z fabryczną instalacją LPG trasę nad morze lub w góry można pokonać niskim kosztem.

– Niesłabnąca popularność wakacyjnych wypadów samochodowych wśród Polaków oraz możliwości mediów Out-Of-Home pozwoliły nam na przyciągnięcie uwagi konsumentów we właściwym miejscu i czasie – komentuje Aleksandra Maksymiec, Communication Manager w Carat Polska – co w okresie wakacyjnym jest szczególnie trudne.

Za przygotowanie kampanii odpowiadają firmy z grupy Dentsu Aegis Network. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat przy współpracy z agencją reklamy zewnętrznej Posterscope. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Scholtz & Friends. Działania te są kontynuacją kampanii reklamowej aut marki Opel z fabryczną instalacją LPG trwającej od kwietnia 2014.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

*Na podstawie badania TGI (fala I-XII.2013)przeprowadzonego przez MillwardBrown

Słuchaj podcastu NowyMarketing