Rzeczywiste wynagrodzenia w branży marketingowej 2014 – ankieta Online Marketing Polska i NowegoMarketingu

Rzeczywiste  wynagrodzenia w branży marketingowej 2014 – ankieta Online Marketing Polska i NowegoMarketingu
Jakie są rzeczywiste zarobki w branży marketingowej? W związku z emocjami i burzliwymi dyskusjami, jakie wzbudziły wyniki badania płac w branży komunikacji marketingowej 2014 ogłoszone przez SKM SAR, redakcje Online Marketing Polska i NowegoMarketingu postanowiły to sprawdzić.
O autorze
1 min czytania 2014-07-18

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Według analizy wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, agencji mediowych oraz agencji evetowych, przeprowadzonej na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przez firmę IDEA! Management Consulting we współpracy z Towers Watson Data Services przeciętne wynagrodzenie (mediana) zasadnicze brutto (bez premii ) na dzień 01.04.2014 na stanowisku Account Managera wynosiło 7000 zł, copywritera 7131 zł, New Business Directora 15 500 zł. Pełne badanie dostępne jest na stronie: link

Publikacja przygotowana przez SKM SAR wzbudziła bardzo wiele emocji i zapoczątkowała wiele dyskusji. W związku tym Online Marketing Polska i NowyMarketing postanowiły umożliwić wszystkim zainteresowanym wypowiedzenie się w tym temacie w ankiecie. Czy jej wyniki będą diametralnie inne od tych, które przedstawił SAR?

Wypełnienie poniższej ANONIMOWEJ ankiety zajmie Wam dosłownie minutę. Jej wyniki zostaną opublikowane w sierpniowym wydaniu Magazynu Online Marketing Polska nr 17. Na początku września podzielimy się nimi także na łamach NowegoMarketingu i o-m.pl. Na odpowiedzi czekamy tylko do 3 sierpnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj