Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„To nie jest fajka” – wystawa WWF

18 lipca w Zatoce Sztuki w Sopocie ruszy wystawa inspirowana obrazem René Magritte’a „To nie jest fajka”. Wykorzystane podczas pokazu kreacje zwracają uwagę na problem nielegalnego handlu zagrożonymi gatunkami zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2014-07-18

Inspiracją wystawy jest obraz René Magritte’a „Ceci n’est pas une pipe” (To nie jest fajka), który rozpoczęł dyskusję o tym, że czym innym jest wyobrażenie o przedmiocie, a czym innym prawda o nim. Na wystawę składają się fotografie Filipa Żołyńskiego, przedstawiające przedmioty wykonane z zagrożonych gatunków zwierząt.

 – Polscy turyści często przywożą z zagranicznych wakacji pamiątki wykonane z materiałów pozyskanych z ginących gatunków – mówi Paweł Średziński z WWF Polska. – Takich przedmiotów służby celne znajdują w bagażach podróżnych nawet kilkanaście tysięcy rocznie. Ta liczba dowodzi skali problemu. Wśród skonfiskowanych „eksponatów” znajdują się m.in. kość tygrysa, czy noga słonia. Coraz większym problemem staje się też Tradycyjna Medycyna Azjatycka i jej produkty, często wykonane z zagrożonych gatunków zwierząt. Turyści powinni zdać sobie sprawę, że kupując przedmioty z zagrożonych gatunków zwierząt stają się przestępcami. Polskie prawo przewiduje karę do 5 lat pozbawienia wolności za posiadanie takich pamiątek – dodaje Średziński.

Autorem pomysłu jest Agnieszka Węglarska, zdjęcia wykonał Filip Żołyński, a kampanię przygotowała agencja Lemon Sky JWT. 

Wystawa potrwa do 31 sierpnia. Jesienią wybrane projekty będzie można zobaczyć w kampanii prasowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj