Taboola wprowadza „Homepage For You”, rewolucyjne rozwiązanie dla mediów i redaktorów

Taboola wprowadza „Homepage For You”, rewolucyjne rozwiązanie dla mediów i redaktorów
O autorze
4 min czytania 2022-02-09

Taboola przedstawia „Homepage For You”, rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, umożliwiające redaktorom tworzenie stron głównych tak spersonalizowanych i angażujących, jak najlepsze aplikacje społecznościowe na świecie: technologia umożliwia ponad 30% wzrost CTR. Z rozwiązania korzystają już czołowi światowi wydawcy, tacy jak „McClatchy”, „The Independent” i „Estado de Minas”. „Homepage For You” wzmacnia ofertę Taboola Newsroom, pozwalając redaktorom konkurować z serwisami społecznościowymi za pomocą spersonalizowanych treści.


Taboola
to światowy lider w dziedzinie dostarczania rekomendacji pozwalających internautom odkrywać w sieci ciekawe treści, które mogę im się spodobać. Dziś prezentujemy nowe, oparte na S.I. narzędzie dla wydawców, dające redaktorom możliwość tworzenia lepiej spersonalizowanych i bardziej angażujących stron głównych serwisów. Z nowego rozwiązania korzysta już wielu największych światowych dostawców cyfrowych treści. 

Redaktorzy tworząc wysokiej jakości treści, stale muszą konkurować o uwagę użytkownika z serwisami społecznościowymi, aplikacjami, grami i innymi usługami dostępnymi w cyfrowym świecie. Narzędzie „Homepage For You” daje redaktorom nowe możliwości zarządzania stroną główną, pozwalając im podnosić jej atrakcyjność poprzez zastosowanie zaawansowanych mechanizmów S.I. oraz sprawdzonej platformy tworzenia rekomendacji, której używa ponad 9000 wydawców na całym świecie.

Poprzez personalizację treści bazującą na zainteresowaniach odbiorców, „Homepage For You” wspiera doświadczenie redaktorów w tworzeniu atrakcyjnych stron, które przykuwają uwagę i bardziej angażują odwiedzających je czytelników. W ten sposób wydawcy mogą tworzyć przekaz zgodny z ich misją i osobowością marki, a jednocześnie prezentować materiał lepiej dopasowany do potrzeb odbiorcy, co zwiększa szanse na poszerzenie grona lojalnych użytkowników.

W gronie pierwszych partnerów korzystających z narzędzia „Homepage For You” są globalne marki wydawnicze, takie jak „McClatchy”, „The Independent“ oraz „Estado de Minas”, które poprawiają dzięki niemu swoje wskaźniki internetowe jak: współczynnik klikalności (CTR) i liczbę wyświetlanych stron (PV), współczynnik odrzuceń i inne. W fazie testów beta wydawcy zauważyli, że obszary strony głównej personalizowane za pomocą narzędzia Taboola mają od 30% do 50% wyższy współczynnik klikalności.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Homepage For You” jest częścią Taboola Newsroom, platformy analitycznej, która zbierając codziennie dane od 500 milionów użytkowników, zapewnia wgląd w ich preferencje czytelnicze. Na ich podstawie można tworzyć ciekawsze i bardziej absorbujące treści oraz odkrywać nowe obszary zainteresowań, co pozwala zdobywać lojalnych czytelników. Narzędzie „Homepage For You” powstało we współpracy z zespołami redaktorskimi wielu renomowanych wydawców. Zebrane w jej wyniku uwagi pozwoliły określić ich priorytety, największe obawy oraz realia biznesowe obecne na niemal wszystkich rynkach. Prace nad tym rozwiązaniem realizowane są w ramach rocznego budżetu Taboola na badania i rozwój wynoszącego 100 mln dolarów. Tworzone w ten sposób narzędzie poszerza bogatą już ofertę rozwiązań Taboola pozwalających wydawcom utrzymać konkurencyjność, znaleźć nowe sposoby przyciągania czytelników i stworzyć więcej okazji do generowania przychodów.

– Obecnie ponad 89% firm działających na rynku cyfrowym inwestuje w personalizacje, a platformy społecznościowe takie jak TikTok wykorzystują S.I., by ułatwiać młodszym odbiorcom wyszukiwanie interesujących materiałów wideo. Ewidentnie użytkownicy lubią treści dopasowane do swoich preferencji – powiedział Adam Singolda, założyciel i prezes Taboola. – Kiedy otwierasz aplikację społecznościową, witają Cię treści, które naprawdę chcesz zobaczyć. Dla wydawców najbardziej lojalni czytelnicy to ci, którzy odwiedzają bezpośrednio stronę główną i oczekują od redakcji wskazania najważniejszych dla nich informacji. Dlatego rozwiązania S.I. Taboola powinny być stosowane na każdej stronie głównej, aby pomóc wydawcą zwiększać lojalność czytelników. Nasza sprawdzona platforma rekomendacji treści i S.I., w połączeniu z pozostałą częścią oferty dla wydawców, pozwala nam przyjąć prawdziwie holistyczne podejście, dążące do szybszego i większego wzrostu ogólnodostępnych treści w internecie oraz rozwoju naszych partnerów wydawców – dodał Singolda.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W miarę jak coraz więcej osób korzysta z naszej sieci serwisów informacyjnych, chcemy zapewnić wszystkim czytelnikom najlepsze doświadczenia, dostosowane do ich potrzeb. Połączenie ogromnej wiedzy naszego newsroomu z podejściem do personalizacji naszych stron głównych, opartym na danych zebranych przy użyciu zaawansowanej technologii S.I. Taboola, będzie dla nas przełomem – powiedziała Kristin Roberts, Senior Vice President for News, „McClatchy”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Taboola jest naszym prawdziwym partnerem strategicznym, który pomaga nam się rozwijać – powiedział Christian Broughton, dyrektor zarządzający „The Independent”. – Nie ma jednego uniwersalnego podejścia w kwestii angażowania odbiorców, a zdolność Taboola do zasilania kluczowych obszarów naszej strony głównej i innych sekcji naszego serwisu, jak i ich ogromne ilości danych o czytelnictwie połączone z ich cenionym partnerstwem w pracy, ramię w ramię z naszym zespołem redakcyjnym są wyjątkowymi elementami naszego wspólnego sukcesu – dodał Broughton.

– Kiedy czytelnicy odwiedzają naszą stronę główną, oczekują wiadomości, które są interesujące i dopasowane do ich zainteresowań – powiedziała Mayara Souza, szefowa działu produktu i marketingu „Estado de Minas”. – Dawniej materiał był selekcjonowany tylko na podstawie opinii redaktorów, ale w miarę rozwoju zastosowaliśmy technologię Taboola jako kluczowy element personalizacji doświadczeń użytkowników strony głównej. W rezultacie poszerzyliśmy grupę czytelników i zwiększyliśmy atrakcyjność naszych stron – dodała Souza.

 

Taboola – informacje

Taboola dostarcza rekomendację treści dla odbiorców szukających ciekawych informacji w sieci. Pomagamy czytelnikom odkrywać rzeczy, które mogą ich zainteresować. Nasza platforma opiera się na mechanizmach sztucznej inteligencji i jest wykorzystywana w różnych obszarach cyfrowego świata – w witrynach, na urządzeniach mobilnych i w aplikacjach – do zwiększania zaangażowania użytkowników oraz generowania przychodów. Taboola to wieloletni partner wielu znanych wydawców, takich jak „CNBC”, „NBC News”, „Business Insider”, „The Independent” i „El Mundo”. Ponad 13 000 dostawców reklam korzysta z naszych narzędzi, by każdego dnia prezentować treści 500 milionom odbiorców, a przy tym dbać o reputację marki. Taboola ma swoje placówki w 18 miastach w różnych zakątkach globu – od Nowego Jorku po Tel Awiw.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.taboola.com/pl oraz na @taboola na Twitterze.

 

Zrzeczenie się odpowiedzialności – Stwierdzenia dotyczące przyszłości

Taboola („Spółka”) może w niniejszym komunikacie zawrzeć pewne stwierdzenia, które nie są faktami historycznymi i odnoszą się do analiz lub innych informacji, które opierają się na prognozach lub przyszłych wynikach. Przykłady takich stwierdzeń dotyczących przyszłości obejmują, między innymi, stwierdzenia dotyczące przyszłych perspektyw, rozwoju produktów i strategii biznesowych.  Słowa takie jak „oczekiwać”, „szacować”, „projekt”, „budżet”, „prognoza”, „przewidywać”, „zamierzać”, „planować”, „może”, „będzie”, „mógłby”, „powinien”, „wierzy”, „przewiduje”, „potencjalny”, „kontynuuje” i podobne wyrażenia mają na celu identyfikację takich stwierdzeń dotyczących przyszłości, ale nie są wyłącznym sposobem identyfikacji takich stwierdzeń. Ze względu na swój charakter, stwierdzenia dotyczące przyszłości wiążą się z nieodłącznym ryzykiem i niepewnością, zarówno ogólną, jak i szczegółową, i istnieje ryzyko, że przewidywania, prognozy, projekcje i inne stwierdzenia dotyczące przyszłości nie zostaną zrealizowane. Należy zdawać sobie sprawę, że wiele czynników może spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się istotnie różnić od planów, celów, oczekiwań, szacunków i zamiarów wyrażonych w takich stwierdzeniach dotyczących przyszłości, w tym ryzyk określonych w części „Czynniki ryzyka” w naszym Oświadczeniu rejestracyjnym na Formularzu F-4 i innych naszych dokumentach SEC. Spółka ostrzega czytelników, aby nie polegali nadmiernie na jakichkolwiek stwierdzeniach dotyczących przyszłości, które są aktualne wyłącznie na dzień ich złożenia. Spółka nie podejmuje ani nie przyjmuje żadnych zobowiązań do publicznego ogłaszania aktualizacji lub korekt oświadczeń dotyczących przyszłości w celu odzwierciedlenia zmian w jej oczekiwaniach lub zmian w zdarzeniach, warunkach lub okolicznościach, na których takie oświadczenie jest oparte.

 

Artykuł powstał we współpracy z Taboola.