Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie internetowej, SALESmanago konstruuje unikatowy e-mail idealnie dopasowany do zainteresowań klienta i wysyła go w odpowiednim momencie do zainteresowanego. Dane pochodzą z systemu rekomendacji Quartic.
Dynamiczne wiadomości elektroniczne osiągają o 300% wyższe współczynniki otwieralności a klikalności o około 400%, a także dobrze przekładają się na konwersję sprzedażową. – Newslettery, które otrzymujemy często nie trafiają w nasze potrzeby – mówi Michał Jaworski, e-commerce dyrektor w Rainbow Tours. – Dzięki technologii SALESmanago i systemowi rekomendacji Quartic jesteśmy w stanie zbadać preferencje klienta, który poszukuje wycieczek na naszej stronie internetowej, a następnie wysłać ściśle dopasowaną do jego potrzeb ofertę. Są to hotele i wycieczki, których nie oglądał na stronie, ale bardzo bliskie jego zainteresowaniom.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024