Peppermint opracowała kompleksową strategię działań komunikacyjnych dla serii długopisów marki PILOT. W ramach kampanii została przygotowana strona konkurspilot wraz z konkursami: Skarbiec i Wyczaruj sobie nagrody. Agencja stworzyła również kreacje do kampanii w internecie, a także do materiałów POS.
-Celem kampanii jest podkreślenie unikalnej jakości produktów z całego portfolio firmy Pilot. Ponieważ głównymi odbiorcami działań reklamowych są dzieci i młodzież, postanowiliśmy zastosować mechanizm konkursowy w postaci zabawy, która angażuje i pobudza wyobraźnię – tłumaczy Łukasz Gujski, Strategy Director w agencji Peppermint. – W konkursie można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, które przyznaje specjalnie powołane jury, składające się z przedstawicieli firmy PILOT.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania potrwa do 28 września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OAN.
Zespół projektowy:
Łukasz Gujski – Strategy Director, Marcin Piwnicki – Creative Director, Ewa Cymer – Copywriter, Łukasz Nosek – Art Director, Dominika Parol – Senior Account Manager
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing