Daj się unieść muzyce! W Katowicach

W październiku Katowice zapraszają, nie tylko melomanów, na wielkie otwarcie nowej siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Inaugurację wyjątkowej Strefy Kultury uświetnią takie osobowości muzyczne jak Krystian Zimerman, Ennio Moricone i Piotr Beczała.
O autorze
1 min czytania 2014-08-28

Już 1 października inauguracja kolejnego sezonu artystycznego w Katowicach odbędzie się w nowo wybudowanym gmachu NOSPR-u. Wśród wykonawców, którzy w najbliższym czasie wystąpią w gmachu o wyjątkowych walorach akustycznych i architektonicznych znajdą się m.in. światowej klasy pianista Krystian Zimerman, Filharmonicy Wiedeńscy, London Symphony Orchestra, znani nie tylko koneserom Leszek Możdżer, Urszula Dudziak  i Enio Moricone, czy Piotr Beczała.

Najnowocześniejsza w Polsce, Wielka Sala Koncertowa o kubaturze prawie 200 000 m3, zdolna pomieścić 1 800 osób oraz sala kameralna dla 300 osób będą miejscem zaplanowanego na październik Festiwalu Otwarcia, które ma szansę stać się najważniejszym muzycznym wydarzeniem tego roku  – mówi Wojciech Czyżewski, partner zarządzający agencji kreatywnej Media Partner, która w konsorcjum z domem mediowym PIMEDIA Group jest odpowiedzialna za realizację kampanii pod hasłem Daj się unieść muzyce! W Katowicach mającej na celu zaproszenie melomanów na to wyjątkowe święto muzyki.

Nowa siedziba NOSPR-u to kolejna z szeregu inwestycji, która wraz z Muzeum Śląskim oraz Międzynarodowym Centrum Kongresowym tworzą w Katowicach wyjątkową strefę obiektów kultury. Inwestycje te wpisują się w uchwaloną w ubiegłym roku strategię promocji miasta Katowice. Dla odmiany, której autorem jest między innymi agencja Media Partner, odpowiedzialna za kreację kampanii towarzyszącej inauguracji NOSPR-u.

Chcemy zaprosić do Katowic wszystkich, nie tylko melomanów ale i koneserów architektury. Celem zaplanowanej przez nas kampanii jest ukazanie zmieniającego się oblicza Katowic. Ogólnopolska kampania z wykorzystaniem takich mediów jak telewizja, radio, prasa, outdoor i internet ma uświadamiać, że Katowice to z jednej strony miejsce o wielkiej muzycznej tradycji, z drugiej – pełne realizacji architektonicznych na najwyższym, światowym, poziomie – podkreśla Przemysław Kozok, managing director domu mediowego PIMEDIA Group.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania realizowana przez katowickie konsorcjum Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc oraz PIMEDIA Group zaplanowana jest w okresie 1-31.10., a jej wartość przekracza 700 000 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing