Warszawa, Poznań, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Rzeszów, Katowice i Bielsko – Biała to miasta, w których odbywają się jazdy testowe Renault Captur. Ambasadorzy – testerzy zostali wybrani z ponad 300 – tysięcznej społeczności Streetcom. Są to osoby planujące zakup samochodu w najbliższym czasie i poszukujący wszechstronnego modelu auta.
Renault Captur to najnowsza propozycja firmy Renault, dla tych wszystkich, którzy cenią sobie wygodę auta miejskiego, ale docenią też przestronne wnętrze crossovera. Testujący dostają samochód na 24 godziny, więc mogą wypróbować wszystkie udogodnienia ukryte w jego wnętrzu, takie jak: wbudowany w deskę rozdzielczą cyfrowy tablet z ekranem o przekątnej 7 cali, nawigacją i dostępem do internetu, system nagłośnienia z najwyższą jakością dźwięku 3D SOUND BY ARKAMYS®. Agencja do kampanii wybrała również kilku blogerów, którzy będą mieć możliwość przetestowania samochodu przez weekend.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania ma potrwać 7 tygodni. Planowany zasięg offline to 20 000 kontaktów.