Tytus i Adam team kreatywny tworzą od trzech lat. Spotkali się jeszcze na studiach – na Uniwersytecie Jagiellońskim, potem pracowali w Change Integrated. Trzykrotnie triumfowali w polskiej edycji Young Creatives, byli też nagradzani w konkursach KTR, ADC*E, One Show i D&AD. Tworzyli projekty dla takich klientów jak m.in. Škoda, Mitsubishi, Peugeot, Bank Millennium, Canal+, Hochland, Google, Onet i Zumi. Ostatnio pracowali jako dyrektorzy kreatywni w Euro RSCG Digital Warsaw.
Z okazji przejścia Tytusa i Adama do 180heartbeats + JUNG v. MATT powstaje wiersz, który zostanie opublikowany niebawem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024