Kulisy reklamy DRUTEX z Andreą Pirlo, Philippem Lahmem i Jakubem Błaszczykowskim

DRUTEX, największy w Europie producent okien i drzwi, rozpoczął 1 czerwca br. oficjalną kampanię reklamową „ DRUTEX- Wybór Mistrzów“ , która realizowana jest w Polsce, Niemczech i we Włoszech. Punktem centralnym kampanii jest spot reklamowy, którego głównymi bohaterami są ambasadorowie marki DRUTEX.
O autorze
2 min czytania 2014-09-03

Pomysł i realizacja spotu zostały powierzone zagranicznym ekspertom z wieloletnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku mediów i reklamy. Za stworzenie scenariusza odpowiedzialny był włoski dyrektor kreatywny, zdobywca 18 Lwów podczas Międzynarodowych Festiwali Reklamy w Cannes  –  Pietro Maestri, zaś MatteoBonifazio reprezentujący międzynarodowy dom produkcyjny Casta Diva Pictures, znany na rynku włoskim i w Europie z realizacji licznych filmów i reklam dla światowych koncernów jak Samsung, Nestlè czy Adidas, zajął się reżyserią spotu.

Spot reklamowy będący wynikiem pracy światowych ekspertów wywołał sporo zamieszania i pozytywnych emocji w branży. DRUTEX jest bowiem pierwszą polską firmą, która zrealizowała film reklamowy z udziałem trzech gwiazd futbolu takiego formatu. Do tej pory stać było na takie działania tylko koncerny globalne.

„Koncepcja spotu jest bardzo prosta: światowej klasy piłkarze różnią się pod względem osobowości, umiejętności, upodobań. To, co ich łączy, to umiejętność precyzyjnego wyboru najwyższej jakości produktów potrzebnych im w codziennym życiu. Niezależnie od tego czy chodzi o komputer, samochód, czy…okno. Jest to możliwe nie tylko dlatego, że są świetnymi piłkarzami, ale również dlatego, że wyróżniają sięodpowiedzialnością i umiejętnością podejmowania właściwych, najlepszych decyzji.”- mówi Pietro Maestri.

Na początku spotu widzimy zabawną rywalizację pomiędzy dwoma Mistrzami w auli szkolnej podczas spotkania z młodymi fanami Philippa Lahma i Andrei Pirlo. W drugiej części filmu reklamowego z kolei pokazani są piłkarze w ich własnych domach wyposażonych w okna DRUTEX. W końcowej scenie obserwujemy Jakuba Błaszczykowskiego kopiącego piłkę ze świetną precyzją do domu Lahma, co nadaje całości lekkiego, zabawnego charakteru, bo rozstrzyga też całą konkurencję.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Spot ma bardzo jasny, rzeczywisty wymiar i profesjonalne zdjęcia oraz kreację” – dodaje Pietro Maestri opisując 30-sekundowy spot.

Na planie pracowała profesjonalna ekipa i zespół ekspertów, którzy czuwali nad całością projektu zapewniając jednocześnie komfort pracy dla piłkarzy biorących udział w projekcie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„To ogromna przyjemność współpracować z tak wiarygodnym partnerem, jakim jest firma DRUTEX. Kręcenie spotu było świetnym przeżyciem, atmosfera była doskonała, a całość udało się zrealizować bardzo sprawnie. „Rywalizacja” pomiędzy mną a Philippem Lahmem była naprawdę zabawna, a widownia reagowała entuzjastycznie i z uśmiechem. Dlatego cieszę się, że DRUTEX zaangażował do realizacji spotu profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem i ogromną wiedzą w zakresie tego rodzaju projektów” – mówił Andrea Pirlo podczas kręcenia spotu w Monachium.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podobnego zdania jest Philipp Lahm, który również wspomina miła atmosferę i chwali komfort pracy:„Mieliśmy dość napięty plan dnia, a mimo tego wszyscy spisaliśmy się na piątkę. Samo spotkanie z pozostałymi ambasadorami marki DRUTEX: Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim było miłym doświadczeniem. Jestem dumny z posiadania tak odpowiedzialnego, profesjonalnego partnera, jakim jest firma DRUTEX.

Spot reklamowy DRUTEX-u został wykorzystany w kampanii on-line, telewizyjnej i prasowej w Polsce, Niemczech i Włoszech.

„Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wiodącej pozycjiDRUTEX-u na rynku międzynarodowym i budowanie rozpoznawalności marki za granicą. Trzeba jednak pamiętać, że to jest proces długofalowy i nie można w tym wypadku iść na skróty. Mamy w swojej drużynie świetnych sportowców, którzy słyną z szybkości i zorientowania na wynik. Jestem pewien, że z taką drużyną z powodzeniem będziemy zdobywać zaufanie Klientów w kraju i za granicą“- mówi Leszek Gierszewski, DRUTEX S.A.

Poza spotem reklamowym powstał również film zza kulisprzedstawiający historię kręcenia spotu, współpracy z piłkarzami, budowy scenografii, a więc wszystkiego, czego nie pokazane zostało w filmie reklamowym – 30 i 15 sek.