Jak szybko pozyskać Klientów - czyli największa wyszukiwarka baz danych online

E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Jak szybko pozyskać Klientów - czyli największa wyszukiwarka baz danych online

DBMS Sp. z o.o. jest ekspertem w zarządzaniu, pozyskiwaniu, wzbogacaniu i analizie baz danych. Oferuje największą na rynku wyszukiwarkę baz danych online, która jest jednocześnie narzędziem wsparcia sprzedaży. Start wyszukiwarki zaplanowany został na 30.09.2014 r.

Obecnie trwają zapisy na bezpłatne testy tego narzędzia www.edbms.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prawie każda firma posiada bazę swoich klientów. Stanowi ona najwyższą wartość firmy. Pozwala na wykorzystanie jej w różnych działaniach marketingowo-sprzedażowych. Dlatego ważne jest, aby kumulować tę wiedzę i informacje o klientach nieustannie je aktualizując i uzupełniając. Te procesy oparte na uzupełnieniu własnych baz danych o dodatkowe informacje pozwalają na usprawnienie komunikacji z Klientami oraz obniżenie jej kosztów.

DBMS oferuje usługi aktualizacji i wzbogacania baz danych co z kolei przekłada się na wydłużenie czasu życia klienta oraz możliwość proponowania klientowi nowych sprofilowanych pod jego potrzeby rozwiązań. Aktualna i dobrze dobrana baza danych stanowi 50% sukcesu każdej kampanii. Dlatego przewagą DBMS są ocieplone kontakty do potencjalnych Klientów o ponad 150 profilach behawioralnych. Dzięki wiedzy, czy Klient jest zainteresowany założeniem rachunku czy zakupem mieszkania lub czy dokonywał zakupów w Internecie w ostatnim czasie, przekaz dociera we właściwym czasie i tylko do potencjalnie zainteresowanych tematem Użytkowników.

Spółka DBMS posiada największe w Polsce własne zasoby danych konsumenckich (11 mln unikalnych rekordów), charakteryzujące się bogatym wyborem kryteriów selekcji Klientów we wszystkich kanałach marketingu bezpośredniego.

To pozwala na komunikację z klientami poprzez wiele różnych form kontaktu: telemarketing, wysyłka pocztowa tradycyjna, e-mailing, SMS, MMS, voice-mailing czy fax-mailing.

Dodatkowo DBMS na podstawie umów partnerskich jest Brokerem wielu ciekawych zbiorów, które czynią ofertę jeszcze bardziej pełną i kompleksową (łącznie mamy dostęp do ok. 78 mln rekordów)

Warto podkreślić, że wszystkie zasoby są zarejestrowane w zbiorach Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO), co gwarantuje bezpieczeństwo i wiarygodność danych.

„Aby ułatwić Klientom korzystanie z naszych zasobów stworzyliśmy narzędzie do wyszukiwania baz danych i realizowania kampanii marketingowo-sprzedażowych online. Od teraz Klient sam jest w stanie dokonać wyboru bazy danych i skierować do niej swój przekaz promocyjny – nie wychodząc zza biurka. Wyszukiwarka ujrzy światło dzienne 30.09.2014 r. Obecnie przyjmujemy jeszcze zapisy na bezpłatne testy narzędzia” - mówi Urszula Gradowska, Dyrektor Zarządzający DBMS. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij