Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak szybko pozyskać Klientów – czyli największa wyszukiwarka baz danych online

Jak szybko pozyskać Klientów – czyli największa wyszukiwarka baz danych online
DBMS Sp. z o.o. jest ekspertem w zarządzaniu, pozyskiwaniu, wzbogacaniu i analizie baz danych. Oferuje największą na rynku wyszukiwarkę baz danych online, która jest jednocześnie narzędziem wsparcia sprzedaży. Start wyszukiwarki zaplanowany został na 30.09.2014 r.
O autorze
1 min czytania 2014-09-05

Obecnie trwają zapisy na bezpłatne testy tego narzędzia www.edbms.pl.

Prawie każda firma posiada bazę swoich klientów. Stanowi ona najwyższą wartość firmy. Pozwala na wykorzystanie jej w różnych działaniach marketingowo-sprzedażowych. Dlatego ważne jest, aby kumulować tę wiedzę i informacje o klientach nieustannie je aktualizując i uzupełniając. Te procesy oparte na uzupełnieniu własnych baz danych o dodatkowe informacje pozwalają na usprawnienie komunikacji z Klientami oraz obniżenie jej kosztów.

DBMS oferuje usługi aktualizacji i wzbogacania baz danych co z kolei przekłada się na wydłużenie czasu życia klienta oraz możliwość proponowania klientowi nowych sprofilowanych pod jego potrzeby rozwiązań. Aktualna i dobrze dobrana baza danych stanowi 50% sukcesu każdej kampanii. Dlatego przewagą DBMS są ocieplone kontakty do potencjalnych Klientów o ponad 150 profilach behawioralnych. Dzięki wiedzy, czy Klient jest zainteresowany założeniem rachunku czy zakupem mieszkania lub czy dokonywał zakupów w Internecie w ostatnim czasie, przekaz dociera we właściwym czasie i tylko do potencjalnie zainteresowanych tematem Użytkowników.

Spółka DBMS posiada największe w Polsce własne zasoby danych konsumenckich (11 mln unikalnych rekordów), charakteryzujące się bogatym wyborem kryteriów selekcji Klientów we wszystkich kanałach marketingu bezpośredniego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To pozwala na komunikację z klientami poprzez wiele różnych form kontaktu: telemarketing, wysyłka pocztowa tradycyjna, e-mailing, SMS, MMS, voice-mailing czy fax-mailing.

Dodatkowo DBMS na podstawie umów partnerskich jest Brokerem wielu ciekawych zbiorów, które czynią ofertę jeszcze bardziej pełną i kompleksową (łącznie mamy dostęp do ok. 78 mln rekordów)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warto podkreślić, że wszystkie zasoby są zarejestrowane w zbiorach Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO), co gwarantuje bezpieczeństwo i wiarygodność danych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Aby ułatwić Klientom korzystanie z naszych zasobów stworzyliśmy narzędzie do wyszukiwania baz danych i realizowania kampanii marketingowo-sprzedażowych online. Od teraz Klient sam jest w stanie dokonać wyboru bazy danych i skierować do niej swój przekaz promocyjny – nie wychodząc zza biurka. Wyszukiwarka ujrzy światło dzienne 30.09.2014 r. Obecnie przyjmujemy jeszcze zapisy na bezpłatne testy narzędzia” – mówi Urszula Gradowska, Dyrektor Zarządzający DBMS.