Celem kampanii jest wzrost świadomości marki wśród grupy docelowej i zwiększenie sprzedaży w sklepach TOP SECRET we Wrocławiu. Lokalizacje dobrane zostały w oparciu o brief klienta oraz na podstawie analizy grupy docelowej marki TOP SECRET.
Swoim zasięgiem kampania objęła okolice 5 galerii handlowych we Wrocławiu, w których znajdują się sklepy TOP SECRET, a także w Centrum Miasta. Wybrane nośniki to siatki wielkoformatowe, backlighty, frontlighty oraz citylighty w 4 motywach kreatywnych z wykorzystaniem kodów QR odsyłających do bonu rabatowego na zakupy nowej, jesiennej kolekcji w salonach TOP SECRET.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kreację przygotowała Grupa Reklamowa Terytorium. Kampania OOH potrwa do końca października br.
Top Secret to marka kierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, żyjących szybko i intensywnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości – „Express Yourself”. Kampania kolekcji jesień 2012 – poza lokalnymi działaniami we Wrocławiu – swoim zasięgiem obejmuje działania trade marketingowe, prasę i internet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing