Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

20 rat 0 proc. albo rabaty do 20 proc. w Agata Meble

Nowa promocja w Agata Meble zapewnia możliwość zakupu mebli na raty albo ze zniżką nawet do 20 proc..
O autorze
1 min czytania 2014-09-08

7 września rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Agata Meble na promocję asortymentu dostępnego we wszystkich 16 salonach tej marki w Polsce. Przez kolejne 2 tygodnie (do 21 września) klienci będą mogli skorzystać z dwóch promocji: atrakcyjnych rabatów, nawet do 20 proc. albo nieoprocentowanego kredytu na meble, spłacanego w 20 ratach.

Elementem promocji jest także obniżka cen na wybrane produkty, będące twarzami kampanii:

  • Narożnik Franco – cena w okresie promocji 1680,00 zł (cena poza promocją 2499,00 zł),
  • Sypialnia Julietta – cena w okresie promocji 1380,00 zł (cena poza promocją 2186,00 zł),
  • Koc mikrofibra 130x160cm – cena w okresie promocji 14,90 zł (cena poza promocją 29,90 zł).

 Promocja „20 rat 0 proc. albo rabaty do 20 proc.” jest komunikowana przez oficjalną stronę internetową www.agatameble.pl, bezpośrednio w sklepach oraz w mediach. W telewizji emitowane są spoty 15 i 30 sekundowe, które oprócz założeń promocji, prezentują produkty, które są twarzami kampanii. Reklama w telewizji wsparta jest emisją spotów w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych oraz w Internecie.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja OPUS B z Krakowa. Planowanie mediów i zakup telewizji realizuje dom mediowy: Havas Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj