AdTaily stawia na performance

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy AdTaily bardzo silnie zaczęło rozwijać się w kierunku reklamy performance. Na stronach wydawców wyświetla się coraz więcej reklam rozliczanych w modelu CPC i wyraźnie widać, że ma to pozytywny wpływ na kondycję całej sieci.
O autorze
1 min czytania 2012-05-17

Nie oznacza to jednak rezygnacji z modelu flat fee, który nadal będzie wspierany.

W realizacji tego planu pomaga fakt, że AdTaily zarządza powierzchniami i siłami sprzedażowymi sieci reklamy efektywnościowej PayPer.pl.

“Dzięki sieci PayPer mamy także dostęp do nowych formatów reklamowych” – mówi Magdalena Wasilewska, dyrektor sprzedaży AdTaily.

Testowane są również nowe narzędzia, które pozwolą zaspokoić potrzeby większych reklamodawców – jak Struq, umożliwiający personalizowanie i retargeting reklam.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania AdTaily pozwolą wydawcom sieci na zwiększenie zarobków dzięki:

  • nowym formatom reklamowym
  • narzędziom optymalizacji reklamy (obecnie testujemy AdMeta, służące tym celom)
  • dobrze targetowanym reklamom
  • dużej liczbie małych kampanii, pozyskiwanych za pośrednictwem sieci PayPer
  • wprowadzeniu dostępności reklam CPC dla wszystkich klientów.
  • Reklamodawcy natomiast będą mogli liczyć na wyższy ROI (zwrot z inwestycji) poprzez:
  • lepszą jakość ruchu
  • dostęp do jakościowej oceny powierzchni reklamowych
  • precyzyjne informacje o jakości reklam.
“AdTaily skupia się obecnie na rozwoju stosowanych technologii, współpracy z partnerami, którzy oferują najlepsze narzędzia oraz budowaniu pozycji na rynku reklamy efektywnościowej” – podsumowuje Marcin Ekiert, CEO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się