Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

GONG wzmacnia kreację

W związku z dynamicznym rozwojem agencji, dział kreacji powiększył się aż o trzy nowe osoby.
O autorze
1 min czytania 2014-09-17

(na fot. od lewej: Anka Słowiakowska-Polak, Piotr Gruba, Piotr Szydłowski)

Anka Słowiakowska-Polak obejmująca stanowisko Senior Copywritera zaczynała swoją przygodę ze słowem pisanym w krakowskich dziennikach i gazetach. Potem już prostą drogą przeszła do szeroko rozumianego copywritingu. Ostatnie dwa lata związana z VML Polska pracowała dla takich marek jak mBank, Danone, Philips Polska, Żywiec i inni.  Wcześniej zdobywała doświadczenie w Interia.pl, Eskadra Media Services. Ma psa, kota i chciałaby więcej. Psów i kotów.

Piotr Szydłowski w GONG objął stanowisko Digital Creative. Wcześniej przez niemal dwa lata związany był z agencją digitalową Blueberry gdzie obsługiwał marki z portfolio Danone (Danonki, Danio, Activia), Mars Co. (M&M’S), McCain, L’Oreal, Wrigley (Skittles, Winterfresh), Mazda, Orange, Sony i AmRest (Pizza Hut). Ma na koncie również współpracę z Red8 Digital przy kampaniach ATL dla Unilever (Rexona, Lipton). Jest absolwentem studiów podyplomowych na kierunku UX Design w warszawskiej Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Do zespołu dołączył również Piotr Gruba – Junior Copywriter, dotychczas związany z branżą muzyczno-filmową. Skończył studia na Wydziale Radia i Telewizji, gdzie studiował organizację produkcji filmowej i telewizyjnej. W czasie wolnym biega i słucha (jak sam twierdzi), za dużo muzyki. Pragnie przeczytać wszystkie dzieła noblistów i zostać DJ-em.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj