Norbert Kilen (Think Kong): znaczenie mediów społecznych będzie się umacniać

Norbert Kilen (Think Kong):  znaczenie mediów społecznych będzie się umacniać
Tym razem z naszą Marketingową 11 zmierzył się Norbert Kilen – strategy director w agencji Think Kong.
O autorze
1 min czytania 2012-09-10

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

Strategia, kreacja i sprawność w posługiwaniu się narzędziami, świadomość ich słabych i mocnych stron.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł to…

Było ich kilka. Dla Think Konga jedną z najważniejszych była na pewno kampania „Chcę CS5”, którą realizowaliśmy dla Adobe w 2010 r., w pierwszym roku działalności. To też jeden z pierwszych projektów naszej agencji nagrodzonych w międzynarodowych konkursach.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć to…

Prowadzenie zgranego, sprawnego zespołu. To coś, czego ciągle się uczę.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Zajmuję się różnymi odmianami marketingu i komunikacji już od ponad 10. lat. Byłem zaangażowany w naprawdę dużą liczbę projektów. Z niektórych jestem bardzo zadowolony mimo, że trudno zaliczyć je do największych czy najsłynniejszych kampanii. Są też takie, które zdobywały nagrody i uznanie, a które moim zdaniem można było jeszcze lepiej poprowadzić, uzyskać lepsze wyniki. Dlatego nie chcę wskazywać żadnego projektu jako tego „naj”. Ciągle na niego czekam.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Jest ich mnóstwo! Najbardziej tych, przy których myślę „o rety, dlaczego my nie wpadliśmy na coś takiego?” 🙂

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

Oczywiście rozwój social media. Nie tylko Facebooka, ale także innych serwisów dzięki którym w niespotykany wcześniej sposób można docierać do klientów angażując ich w marketing. Specjalizujemy się w social media i mocno wierzę, że znaczenie mediów społecznych będzie się umacniać. Także w dziedzinach do tej pory zarezerwowanych dla innych firm, np. SEO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

Tzw. szeptanie na forach. Moim zdaniem nie daje nic poza ryzykiem wizerunkowych problemów dla marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Zaangażowanie obu stron i ustalenie czytelnego podziału zakresów odpowiedzialności. Bez tego nic nie wychodzi, powstaje chaos i końcowe wyniki nigdy nie są tak dobre jak mogłyby być.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Case’ów, blogów, książek, rozmów, spotkań, analizy wyników naszych kampanii, obserwacji.

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

Oczywiście wystartowalibyśmy z wielką kampanią zasięgową w największych chińskich serwisach społecznościowych i na blogach!

11. Zajmuje się marketingiem, dlatego że

To bardzo ciekawa dziedzina aktywności. Przez różnorodność zagadnień, tematów i interdyscyplinarność.