Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Druga odsłona kampanii promującej ofertę sportową NC+

Fascynacja speedwayem jest motywem przewodnim kolejnego spotu promującego bogatą i różnorodną ofertę sportową nc+. W reklamie, którą będzie można zobaczyć w telewizji od piątku, 19 września wystąpi m.in. Robert Gonera. Kampania nc+ prowadzona jest pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”
O autorze
1 min czytania 2014-09-18

Robert Gonera to kolejny po Aleksandrze Mikołajczaku znany aktor, który pojawi się w spotach promujących ofertę sportową platformy nc+. Premierowo najnowszy spot, który odwołuje się do emocji związanych z rywalizacją żużlowców, pokazany został nafanpage`ukanału nSport+ na facebooku.Od 19 września reklama pojawi się w telewizji i będzie emitowana na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN7, Discovery, MTV Polska, FOX, NationalGeographic oraz kanałach własnych platformy nc+.

Kampania promująca sport w nc+ rozpoczęła się 8 września i potrwa do końca października. W spotach pokazywane jest bogactwo i różnorodność oferty sportowej – w październiku zobaczyć będzie można jeszcze jeden spot, który koncentrował się będzie na kolejnej z dyscyplin, której rozgrywki dostępne są ekskluzywnie na platformie nc+. Oprócz reklam w telewizji kampania obejmuje także działania w radiu, prasie i internecie. Komunikacja wspierająca prowadzona jest również w mediach społecznościowych.Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Saatchi&Saatchi. Media zaplanował dom mediowyZenithOptimedia.

Na czas kampanii uruchomiona została specjalna strona internetowa – kibicuj.ncplus.pl – na której znaleźć można dodatkowe materiały video, które powstały podczas realizacji spotów oraz zabawy i konkursy dla kibiców, a także szczegóły dot. oferty sportowej nc+.

Jesienią na antenach kanałów sportowych platformy nc+ kibice mogą pasjonować się m.in. rozgrywkami Ligi Mistrzów, Ligi Europejskiej, T-Mobile Ekstraklasy, rywalizacją w najlepszych piłkarskich ligach zagranicznych, żużlowej Enea Ekstralidze i cyklu Speedway Grand Prix, występami polskich drużyn w Velux EHF Lidze Mistrzów piłki ręcznej oraz zmaganiami najlepszych koszykarzy świata w NBA, a także transmisjami z tenisowych kortów i walkami MMA. Pakiet dający dostęp do kanału nSport+, w którym można oglądać wybrane wydarzenia sportowe, jest dostępny w ofercie nc+ już od 39,90 zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj