Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wawel „Made in Poland”

Wawel to polska marka, która od lat cieszy się niesłabnącym zaufaniem konsumentów. Bogata historia firmy oraz przemiany, jakie przechodziły jej produkty i etykiety stały się inspiracją dla organizatorów Dni Designu w Stalowej Woli.
O autorze
1 min czytania 2014-09-18

W ramach wydarzenia, które zostało objęte patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego zaplanowano wiele atrakcji. Główną z nich będzie wystawa „Made in Poland”, która ma na celu przedstawienie znanych i tradycyjnych wzorów polskiego designu i ikonosfery. Na wystawie nie mogło zabraknąć firmy Wawel, która charakteryzuje się wieloletnią historią oraz imponującymi zbiorami swoich archiwalnych opakowań i reklam.

„Bardzo się cieszymy, że zostaliśmy zaproszeni do udziału w tej wystawie. Dzięki temu będziemy mieli możliwość zaprezentowania historii naszej firmy. Pokażemy jak zmieniała się przez ostatnie lata, a także jak wraz z upływem czasu ewoluowały nasze reklamy, a przede wszystkim etykiety naszych produktów. Zaprezentujemy opakowania czekolad Na przykładzie czekolad Gorzkiej Krakowskiej i Jagiellońskiej (obecnie Mlecznej) pokażemy proces graficznej przemiany etykiet oraz logotypu firmy Wawel.– powiedziała Jagoda Orłowska-Słup, Brand Manager w firmie Wawel SA.

Wystawę „Made in Poland” będzie można zobaczyć w Stalowej Woli od 27 września do 30 listopada.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj