Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dom, który dla mnie Oszczędza! Kampania Ministerstwa Środowiska

Ruszyła kampania promocyjno-informacyjna Ministerstwa Środowiska pod hasłem „Dom, który dla mnie oszczędza”. Jej celem jest promowanie wśród Polaków idei budownictwa energooszczędnego i pasywnego oraz wykorzystania odnawialnych źródeł energii.
O autorze
1 min czytania 2014-09-22

Kampania potrwa do końca października i będzie widoczna w kilku kanałach: prasa, internet, social media i mobile. Wesprą ją także działania PR.

Głównym elementem kampanii jest strona, zawierająca szereg informacji dotyczących budownictwa energooszczędnego. Znalazły się tam artykuły, które w przystępny sposób tłumaczą zasady projektowania oraz budowy domów pasywnych i energooszczędnych, przedstawiają OZE warte do wykorzystania w Polsce, a także dają pogląd na koszty związane z budową domów przyjaznych środowisku. Na stronie umieszczono również specjalny kalkulator pozwalający oszacować oszczędności, które przynoszą domy budowane w standardzie energooszczędnym, pasywnym czy konwencjonalnym.

Kolejnym elementem edukującym kampanii jest aplikacja mobilna „Dom, który oszczędza”. Dzięki niej użytkownik może przejść wirtualny proces projektowania i budowy domu energooszczędnego lub pasywnego, dowiedzieć się, co jest istotne w wyborze technologii budowlanych i instalacyjnych, a także przekonać się, jak dużo może oszczędzić na energii do ogrzewania i wentylacji w skali roku.

Akcję promują dwa filmy dostępne na stronie www i w kanale YouTube Ministerstwa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa do końca października 2014 roku. W jej ramach przewidziano także działania PR – głównie media relations i ambientowe.

Za realizację i przeprowadzenie kampanii oraz PR odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania stanowi część dwuletniego projektu „Działania edukacyjne i promocyjne w zakresie efektywności energetycznej i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, włączając ideę domów przyjaznych środowisku”, który jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się