Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwsze Citylighty w sieci handlowej w Polsce

In-Store Media, jedna z największych międzynarodowych agencji shopper marketingu, wprowadza nową sieć nośników reklamowych. Citylighty, znane głównie z kampanii outdoorowych, pojawią się po raz pierwszy w Polsce w sieci Kaufland.
O autorze
1 min czytania 2014-09-23

Nowe nośniki zostaną wprowadzone w ramach zacieśnienia współpracy z siecią Kaufland, z którą In-Store Media współpracuje od 2013 roku. Citylighty zostaną zainstalowane w 75 specjalnie wyselekcjonowanych sklepach sieci Kaufland. Przy ich wyborze kluczowymi kryteriami były: duży przepływ klientów, dobra lokalizacja i duża powierzchnia.

Sieć citylightów zapewnia dotarcie do największych miast w Polsce, które dają możliwość realizacji ogólnopolskich kampanii zasięgowych. Umożliwia precyzyjne targetowanie i generuje blisko 8 mln 500 tys kontaktów w ciągu 2 tygodni kampanii. Dociera do klientów sieci pokrywającej 21,7 proc. gospodarstw domowych, robiących zakupy w hipermarketach i supermarketach (wg. badań TGI 2013)

In-Store Media wprowadzając na rynek nowe nośniki umożliwia reklamodawcom kontakt z klientami sieci Kaufland ponieważ są one pierwszym medium z jakim spotykają się wchodząc do sklepu. Citylight jako wielkoformatowy nośnik reklamowy zapewnia markom wyłączność komunikacji w ich kategoriach, gwarantując bliskość z punktem sprzedaży, której nie mają żadne podobne nośniki w sieciach handlowych.

Citylighty wprowadzone przez In-Store Media poza standardowymi zaletami takimi jak duży format, czy podświetlenie backlight zostały udoskonalone dzięki wysokiej jakości wykonania i lokalizacji. Umieszczenie ich w odpowiednim miejscu – przy wejściu do sklepu,gwarantuje stały kontakt marki z kupującym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing