Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania. Hasło marki („Inwestycja w zdrowie”) oraz wizerunek produktów będą prezentowane zarówno na przestronnej powierzchni bocznej naczepy, jak i na powierzchni tylnej naczepy ciężarówki.
Na szczególną uwagę zasługuje również pomysł na obrandowanie pojazdów – wszystkie krawędzie naczep DrWitt są dodatkowo wyposażone w odblaskowe taśmy o wysokim poziomie odbicia światła, dzięki czemu są lepiej widoczna nocą, co ma wpływ na bezpieczeństwo na drodze.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania mobilna informująca konsumentów o ofercie marki DrWitt przypada na początek jesieni – okres wzmożonej zachorowalności na przeziębienie i grypę, gdy znacząco rośnie zapotrzebowanie organizmu na witaminy.
Oferta soków i napojów funkcjonalnych DrWitt, oparta na lubianych kompozycjach smakowych, została stworzona z użyciem składników o potwierdzonym naukowo wpływie na organizm. To wygodne rozwiązanie, które pomaga w codziennym zadbaniu o siebie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024