„Engineering Tomorrow” – globalna kampania Danfoss

Firma Danfoss, wiodący na świecie dostawca technologii z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji, ogrzewnictwa, sterowania silnikami i maszyn mobilnych, wprowadziła nową globalną koncepcję swojej marki pod nazwą „Engineering Tomorrow”.
O autorze
1 min czytania 2014-09-25

Nowa definicja marki „Engineering Tomorrow”podkreśla silną tradycję Danfoss w zakresie innowacyjnych rozwiązań, które każdego dnia wpływają na życie ludzi na całym świecie. Jest również ściśle związana ze strategią grupy noszącą nazwę  „Core & Clear” wprowadzoną w 2010 roku. Na obecnym etapie skupia się ona na przyspieszeniu zyskownego wzrostu, poprzez bardziej ukierunkowane inwestycje, bardziej innowacyjne i zróżnicowane produkty, lepszą obsługę klientów oraz bardziej aktywny marketing w głównych obszarach, w których Danfoss poszukuje innowacji. Są nimi: Infrastruktura, Przemysł spożywczy, Energia i Klimat. „Engineering Tomorrow” pozwoli firmie Danfoss wyróżnić się na rynku.

Nowa koncepcja marki została wybrana w wyniku szeroko zakrojonych badań opinii, podczas których zapytano 4 tysiące obecnych i potencjalnych klientów z całego świata z czym kojarzy im się marka Danfoss oraz jakie mieliby oczekiwania wobec niej w przyszłości. Spośród 11 propozycji respondenci wybrali koncepcję „Engineering Tomorrow”, jako najbardziej reprezentatywną dla Danfoss, kojarzącą się z innowacjami i przyszłością. Zintegrowana kampania, prezentująca nowy wizerunek Danfoss została przygotowana przez duńską agencję Kunde & Co i obejmie działania w mediach elektronicznych, BTL, internecie, prasie i outdoorze. Główny nacisk działań marketingowych dedykowanych klientom końcowym i parterom Danfoss obejmie sześć największych rynków: Brazylię, Chiny, Indie, Niemcy, Rosję i Stany Zjednoczone. Dodatkowo kampania będzie nadzorowana przez niezależnego eksperta w dziedzinie marketingu, strategii i  brandingu – Rasmusa Bech Hansena. Hansen był zaangażowany w przygotowanie globalnej strategii, pozycjonowanie  marki oraz nową tożsamość marki Danfoss.

Polska część kampanii obejmie działania w prasie branżowej i internecie oraz aktywności bezpośrednio kierowane do klientów, instalatorów, dystrybutorów i projektantów, w tym spotkania, prezentacje i konkursy.

W związku z wprowadzeniem „Engineering Tomorrow” powstała nowa identyfikacja wizualna marki Danfoss, w tym odświeżona strona internetowa firmy, która jest odzwierciedleniem nowej marki, z charakterystycznym kolorem czerwonym, który jest nowym sposobem prezentacji Danfoss.  Więcej na stronie. Aspiracje Danfoss związane z koncepcją „Engineering Tomorrow” zostały przedstawione w nowym firmowym filmie, którego reżyserem jest zdobywca nagrody na festiwalu w Cannes – Christoffer Boe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing