Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ogilvy & Mather z pierwszą lokalną reklamą wideo dla IBM

Ogilvy & Mather opracowała pierwszą lokalną kampanię wideo dla firmy IBM. Za przygotowanie i realizację odpowiada dom produkcyjny Redworks.
O autorze
1 min czytania 2014-09-26

Klip „IBM POWER8. Niemożliwie szybki”, w żartobliwy sposób prezentuje, jak wydajność nowych procesorów przełożyłaby się na sytuacje, które mogą nas spotkać na co dzień. To pierwszy film reklamowy, zrealizowany przez lokalną agencję, na zlecenie polskiego przedstawicielstwa firmy.

Film jest pełnometrażową reklamą, która trwa 1 minutę i 55 sekund. Wideo kręcone było w różnych miejscach Warszawy, a dzięki umieszczeniu go w serwisie YouTube można je w łatwy sposób zaadaptować na wielu platformach.

Nasze analizy pokazały, że kampania potrzebuje wsparcia w postaci spotu i udało nam się przekonać klienta do jego realizacji – mówi Rafał Broniarek, Strategic Planner z Ogilvy Brand Consulting. – Możliwości procesorów POWER8 zaskakują, a czasami wydają się wręcz niemożliwe do osiągnięcia, stąd pomysł na kampanię, dzięki której możemy zacząć się przyzwyczajać do zaskakujących rezultatów zastosowania niemożliwie szybkich procesorów – dodaje.

To nie jedyna obecnie realizowana kampania Ogilvy & Mather dla IBM. Agencja zajmuje się m. in. promocją oferty IBM SmartCloud for Social Business skierowanej dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Ponad to Ogilvy & Mather pracuje też nad strategią, wdrożeniem i realizacją kampanii IBM Infrastructure Matters.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

IBM POWER8 stanowią bazę dla linii nowych serwerów Power Systems, zapewniających ponadprzeciętną wydajność, potencjał wirtualizacji, odporność i bezpieczeństwo.

Kampania będzie komunikowana przez kanały ITWiz, Sataku oraz YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się