Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” pyta Pracuj.pl w najnowszej kampanii reklamowej

1 października br. rusza kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżki i porównywania swojej pensji w serwisie www.zarobki.pracuj.pl. Osią kampanii jest spot „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych.
O autorze
1 min czytania 2014-10-01

Kampania będzie uzupełniona o działania w Internecie i mediach społecznościowych.

Autorem koncepcji i kreacji najnowszej kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja K2.

„Wysokość pensji to drażliwy, często skrywany temat. Nie rozmawiamy o niej z bliskimi, nie rozmawiamy z kolegami po fachu. Przez to nie wiemy, czy zarabiamy tyle, ile powinniśmy. Finalnie rozmowy z przełożonym o podwyżce są jednym z najbardziej stresujących momentów w naszym zawodowym życiu. Właśnie takie rozmowy z szefem to motyw przewodni przygotowanego przez nas spotu.” – wyjaśnia Arek Szulczyński, Creative Director K2.

„Nasza kampania ma na celu zwrócenie uwagi Polakom, że na rynku są dostępne narzędzia, które ułatwiają rozmowę z przełożonym o wynagrodzeniu. Nie musimy zgadywać, ile powinniśmy zarabiać, możemy wejść na Pracuj.pl, wypełnić ankietę i sprawdzić, czy nasza pensja jest adekwatna do naszego doświadczenia i zakresu obowiązków. Z taką wiedzą rozmowa o podwyżce może wyglądać zupełnie inaczej niż w spocie.” – dodaje Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający serwisu Pracuj.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot telewizyjny został zrealizowany przez Agencję K2 przy współpracy z domem produkcyjnym Prime Time oraz reżyserem Łukaszem Jaworskim. Emitowane będą spoty o długości 30 i 15 sek. Za zakup wszystkich mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom. Spot zobaczymy w największych stacjach telewizyjnych i kałanach tematycznych. Kampania będzie prowadzona również w Internecie, obejmie działania display, mailingi, działania SEM, VOD.

Działania reklamowe zostaną uzupełnione o działania z zakresu public relations i social media. Na zlecenie Pracuj.pl został przygotowany m.in. raport TNS z badania dotyczącego postaw Polaków wobec rozmów o podwyżce. Działania w social mediach obejmą współpracę z blogermi i vlogerami m.in. cykliczną współpracę z Kubą Jankowskim. Pracuj.pl będzie również komunikowała kampanię w kanałach własnych takich jak YouTube czy Facebook. Za działania z zakresu media relations i social media odpowiada Havas PR Warsaw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja K2 współpracuje z Pracuj.pl od 2004 roku. W tym czasie wspólnie zrealizowano kilka projektów marketingowych, m.in. telewizyjną kampanię wizerunkową pt. „Gratulujemy Odważnym”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agencja Havas PR Warsaw, oprócz realizowania działań komunikacyjnych przy kampanii reklamowej, podpisała z Grupą Pracuj umowę na stałe wsparcie z zakresu public relations, która obowiązuję do końca roku.