Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wyzwanie z adidas 6 w 1 i Streetcom

Agencja Streetcom wystartowała z kampanią dla marki adidas. To już drugi projekt w tym roku, jaki firma Coty, właściciel marki, powierza agencji Streetcom.
O autorze
1 min czytania 2014-10-08

Tym razem do akcji dla nowego antyperspirantu adidas cool & care 6 w 1 poza Ambasadorkami Stretecom zostały zaproszone fanki Ewy Chodakowskiej, wyłonione poprzez konkurs rekrutacyjny.

Rekrutacja Ambasadorek adidas była wieloetapowa i wykraczała poza społeczność ekspertów Streetcom. Ewa Chodkowska, która jest ambasadorką marki, zaprosiła do niej również swoje fanki. Panie kompletowały kilkuosobowe drużyny w specjalnie stworzonej aplikacji, tak aby w trakcie kampanii, oprócz testowania produktu, mogły też wykonywać cotygodniowe zadania wraz ze swoimi koleżankami. Łącznie wybrano 1000 osób, które przez najbliższe 6 tygodni podejmą „wyzwanie adidas 6 w 1”.

Ambasadorki testować będą nowy antyperspirant adidas cool & care 6 w 1, a ich koleżanki inne warianty tego kosmetyku. Razem będą sprawdzać skuteczność produktów adidas cool & care. Dlatego co piątek otrzymają zadanie do wykonania. Będzie ono zachęcać do wspólnych aktywności fizycznych, które teamy (Ambasadorka i jej przyjaciółki) mają wykonać razem podczas weekendowego spotkania. Pięć drużyn, które okażą się najbardziej aktywne zostanie zaproszone na wspólny trening z Ewą Chodakowską. Marka adidas ufundowała również zestawy treningowe dla najbardziej wyróżniającej się drużyny spośród finałowej piątki.

Po zakończeniu kampanii 30 najbardziej zaangażowanych Ambasadorek weźmie udział w Programie Lojalnościowym adidas i przez kolejne 3 miesiące otrzymywać będzie zestawy kosmetyków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Estymowany zasięg kampanii wyniesie ponad 750 000 kontaktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing