Po stronie agencji znajdzie się redakcja i korekta tekstów oraz skład i łamanie biuletynu. – Wspólnie z klientem wypracowaliśmy odświeżoną szatę graficzną magazynu. We wrześniu powstał pierwszy numer, nad którym pracowaliśmy. Wiemy już, że będziemy przygotowywać kolejne – powiedziała Agnieszka Żelazko, Dyrektor Zarządzająca Grupy BRM.
Halo MAKRO jest dwumiesięcznikiem drukowanym w formacie A4. Grupa BRM wydaje magazyny firmowe również dla innych firm m.in.Fundacji BOŚ (Zielone Strony), Tax Care (Business & Tax Care), Funduszu Hipotecznego DOM (Życie Seniora).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024