Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa BRM dla MAKRO Cash & Carry

Grupa BRM będzie odpowiadać za kompleksowe przygotowanie magazynu wewnętrznego „Halo MAKRO” wydawanego przez MAKRO Cash & Carry dla pracowników firmy.
O autorze
0 min czytania 2014-10-08

Po stronie agencji znajdzie się redakcja i korekta tekstów oraz skład i łamanie biuletynu. – Wspólnie z klientem wypracowaliśmy odświeżoną szatę graficzną magazynu. We wrześniu powstał pierwszy numer, nad którym pracowaliśmy. Wiemy już, że będziemy przygotowywać kolejne – powiedziała Agnieszka Żelazko, Dyrektor Zarządzająca Grupy BRM.

Halo MAKRO jest dwumiesięcznikiem drukowanym w formacie A4. Grupa BRM wydaje magazyny firmowe również dla innych firm m.in.Fundacji BOŚ (Zielone Strony), Tax Care (Business & Tax Care), Funduszu Hipotecznego DOM (Życie Seniora).

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj