Paweł Lipiec jest rozpoznawalną w branży digital postacią. Aktywnie udziela się w społecznościach, od IRCa, poprzez fora i grupy dyskusyjne, serwisy mikroblogowe, na blogach i vlogach skończywszy. W Grupie Allegro był redaktorem prowadzącym serwis eCommerce.edu.pl, w którym odpowiadał za jego rozwój i promocję. Obecnie autor bloga.
„Rynek mocno się profesjonalizuje w obszarze współpracy z liderami opinii – powstają dedykowane narzędzia i dostawcy. Kampanie są coraz bardziej rozproszone – wychodzą poza wąskie grono największych zasięgowo osób. Z perspektywy marketera potrzebny jest ośrodek integrujący te możliwości z marką i założeniami kampanii – mówi Kamil Dmowski, Activation Director w VML Poland. „Rocznie realizujemy ponad 100 dużych kampanii z liderami opinii, w których angażujemy coraz więcej nowych środowisk i twarzy. Paweł doskonale zna środowisko nie tylko blogerów i vlogerów – to daje nam organizacyjne i planerskie wzmocnienie” – dodaje Kamil Dmowski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024