Najnowsza kampania Orlen Oil to emocje, ekstremalne obciążenia dla silnika i niezawodny olej Platinum. Przekaz uwiarygadniają autorytety – autentyczni mechanicy z wieloletnim doświadczeniem. Głównym bohaterem jesiennej odsłony kampanii spółki jest Tomasz Gajda, mechanik wyścigowy, w motorsporcie od przeszło 10 lat. Zespoły, z którymi pracował wielokrotnie zdobywały tytuły Mistrza Polski w „Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski” (WSMP). Obsługiwał samochody startujące w wyścigach na całym świecie, od Monaco po Dubai.
„Nowa kampania to kolejny krok na drodze kształtowania wizerunku Platinum – marki z ambicjami, która cieszy się zaufaniem profesjonalistów.” – mówi Maciej Gondko, dyrektor marketingu Orlen Oil.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowe spoty telewizyjne można oglądać w telewizji od 13 października do 16 listopada 2014 roku. To pierwsza z serii spotów, w których mechanicy potwierdzają jakość olejów Platinum. Już w grudniu firma przedstawi reklamę z udziałem głównego mechanika Orlen Team.
Tym razem Orlen Oil w swojej strategii komunikacji postawił na telewizję, uzupełnieniem kampanii będzie komunikacja na profilu firmy na Facebooku/ Ekspert Platinum.
Nową kampanię przygotowała agencja Red8 Advertising. Za zakup mediów odpowiada LOWE Media.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marka Platinum jest partnerem strategicznym pucharu Porsche Platinum GT3 Cup Chellange Central Europe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing