Kampania reklamowa na otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec

Ruszyła kampania reklamowa, promująca otwarcie Galerii Dębiec w Poznaniu. Centrum handlowe powita swoich pierwszych klientów już 25 października.
O autorze
1 min czytania 2014-10-17

Otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec nastąpi 25 października. Z tej okazji ruszyła kampania reklamowa, promująca to wydarzenie. Motywem przewodnim kreacji – zarówno kampanii na otwarcie, jak i kolejnych odsłon, jakie pojawią się po otwarciu – jest hasło „Już czas na….”, wokół którego budowana jest dalsza komunikacja.

W przypadku najnowszej kampanii, hasło przewodnie to: „Już czas na otwarcie”, przy którym w ciekawych, niewymuszonych pozach występują modele kampanii – elegancka kobieta, mężczyzna w stylu sportowym i szczęśliwa, młoda rodzina, czyli zwykli ludzie, którzy reprezentują szeroką grupę docelową Galerii Dębiec. Kolorystyka kreacji, pojawiającej się w trzech różnych odsłonach, nawiązuje do intensywnych barw widniejących w logo Galerii.

Kampania reklamowa Galerii Dębiec obejmuje outdoor (blisko 60 nośników na terenie Poznania i południowych przedmieść), kampanię w lokalnych mediach (prasa i internet), dystrybucję ulotek oraz kampanię w social media (Facebook).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj