Pierwsze urodziny udoskonalonej wersji programu „Klub Partnerów Shell Helix”

Program lojalnościowy Klub Partnerów Shell Helix dla niezależnych warsztatów samochodowych w nowej odsłonie ma już rok. Wprowadzone zmiany okazały się strzałem w dziesiątkę, czego dowodem jest zwiększająca się liczba członków programu.
O autorze
1 min czytania 2014-10-20

Program Klub Partnerów Shell Helix istnieje od 2002 roku. W 2013 roku jego twórca, firma Shell Polska, rozwinęła i poprawiła formułę programu, aby jeszcze bardziej odpowiadał potrzebom członków i spełniał ich oczekiwania. Po przeprowadzeniu ankiet wśród 60 losowo wybranych właścicieli warsztatów samochodowych należących do programu, wprowadzono znaczące zmiany, które spodobały się dotychczasowym, jak i nowym członkom klubu.

Zmiany na lepsze

Jedną z ważniejszych modyfikacji w programie było zastosowanie nowego, korzystniejszego przelicznika punktowego za zakup olejów silnikowych Shell Helix oraz wzbogacenie listy premiowanych produktów. Dzięki temu członkowie Klubu z każdym zamówieniem jeszcze szybciej przybliżają się do zdobycia upragnionej nagrody. Aby umożliwić właścicielom warsztatów wybór odpowiedniego prezentu, organizator programu partnerskiego wzbogacił katalog o setki nowych, atrakcyjnych upominków. Skrócony został także czas dostawy nagród do uczestników – teraz zajmuje tylko 14 dni.

W nowej odsłonie Klubu Partnerów Shell Helix została również ulepszona komunikacja z uczestnikami. Nowy i bardziej przejrzysty interface zyskała strona, na której członkowie mają swoje konta, mogą śledzić historię zakupów, salda punktów, zamawiane nagrody itp. Ponadto uruchomiona została specjalna infolinia do obsługi uczestników, dzięki czemu mogą oni pozostawać w stałym kontakcie z organizatorem.

„Wprowadzone zmiany okazały się sukcesem. Po modyfikacji liczba członków Klubu Partnerów Shell Helix znacząco wzrosła, a warsztaty, które już były naszymi partnerami wykazują większą aktywność, co bardzo nas cieszy. Mamy nadzieję, że w dalszym ciągu będziemy tak skutecznie wzmacniać świadomość marki Shell Helix wśród niezależnych warsztatów” – mówi Ewa Wieremiejczuk, Lubricants Marketing Manager w Shell Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O programie

Program Klub Partnerów Shell Helix przeznaczony jest dla niezależnych warsztatów samochodowych, w których oleje silnikowe Shell stanowią 70 proc. sprzedaży. Aby zostać jego członkiem wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.shellhelix.pl, wyrazić zgodę na przestrzeganie zasad dotyczących członków klubu oraz dokonać zakupów produktów Shell u Strategicznego Dystrybutora Shell (lista dostępna jest na www.shellhelix.pl). Każdy zakup honorowany jest punktami, które można wymieniać na nagrody z bogatego katalogu on-line. W ofercie znajduje się tysiące prezentów z różnych kategorii: wyposażenie warsztatu, sprzęt komputerowy i RTV, dom i ogród, motoryzacja, zdrowie i uroda, biżuteria, wina czy artykuły dziecięce. Ponadto członkowie mogą wybierać gadżety firmowe Shell Helix , które zawsze cieszą się dużą popularnością.

Za obsługę programu i dedykowaną projektowi stronę internetową odpowiada agencja Motivation Direct. Kreację materiałów promocyjnych przygotowała agencja reklamowa KnowHow. Projekt w zakresie działań public relations wspiera agencja ConTrust.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się