Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Prince Polo zachęca do odkrywania osobistych „TOCOSIÓW”

Firma Mondelez Polska S.A. rozpoczęła nową promocję marki Prince Polo. Akcja pod hasłem „Noś TOCOŚ” nawiązuje do zrealizowanej wiosną tego roku kampanii reklamowej „Wybierzmy polskie TOCOŚ”, której głównym bohaterem był Islandczyk Gunnar.
O autorze
1 min czytania 2014-10-21

Osią jesiennej promocji marki Prince Polo jest konkurs na stworzenie najbardziej oryginalnych, osobistych „TOCOSIÓW”, czyli cech, określeń i haseł, które wyróżniają uczestników zabawy. „Wiosną tego roku, w ogólnopolskim plebiscycie, miłośnicy Prince Polo, wybrali najbardziej pozytywną i wyjątkową cechę narodową Polaków: Gościożyczliwość. W najnowszej kampanii zachęcamy do wymyślania zabawnych i oryginalnych cech, które wyróżniają każdego z nas. W ten sposób chcemy inspirować Polaków do zwrócenia uwagi na ich wyjątkowość i odkrywania pozytywnych cech w nas samych” – mówi Kamila Moniuszko, brand manager Prince Polo w Mondelez Polska S.A.

Główną platformą konkursową są: strona www.tocosie.pl oraz aplikacja na fanpage’u marki na Facebooku. Uczestnicy zgłaszają swoje pomysły w formie napisów na bluzy Prince Polo. W czasie sześciotygodniowej akcji, co tydzień, jury konkursu wybiera 1000 najbardziej kreatywnych haseł, a ich autorzy wygrywają bluzy z osobistym „TOCOSIEM”. Nagrodami głównymi są wycieczki na Islandię dla sześciu osób, których projekty na stronie akcji i na FB, polubi w ciągu tygodnia najwięcej internautów. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zakup sześciu wafelków Prince Polo. Promocja zakończy się 11 listopada br.

Akcja wspierana jest działaniami reklamowymi w internecie i punktach sprzedaży. 

Za opracowanie mechanizmu i kreację odpowiada agencja Next (Grupa Starcom MediaVest), która przygotowała wszystkie narzędzia promocyjne: stronę www, aplikację na Facebooku oraz reklamy internetowe. Next zajmuje się również komunikacją Prince Polo w mediach społecznościowych. Organizatorem promocji jest agencja Bayard. Dom mediowy Carat Polska odpowiada za planowanie i zakup mediów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing