Lideria.pl została nabyta przez Grupę PWN w październiku 2013 roku. Po konsolidacji aktywów e-commerce Grupy PWN pod marką Ravelo, serwis Lideria.pl przeszedł gruntowny lifting, wraz ze zmianą logotypu. Księgarnia rozwija się intensywnie, osiągając coraz wyższe przychody ze sprzedaży – mówi Dorota Bachman, Prezes Ravelo. W najbliższym czasie planujemy rozwijać inne kategorie produktowe w ramach działalności Lideria.pl – zapowiada Dorota Bachman – o czym z przyjemnością będziemy informować.
Lideria.pl powstała jako jedna z pierwszych polskich księgarni internetowych w Polsce. Domena lideria.pl została zarejestrowana w 2000 roku. Lideria.pl jest sklepem dyskontowym, oferującym szeroką ofertę produktów w atrakcyjnych dla klientów cenach. Obecnie w sprzedaży jest ponad 110 tys. produktów, z czego główny asortyment stanowią książki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach współpracy z Allegro powstaje unikalna oferta tylko dla klientów Liderii, która obejmie akcje dedykowane, dotyczące poszczególnych wydawnictw, autorów i serii wydawniczych. Jedną z bardziej istotnych zmian będzie również obniżenie kosztów dostawy dla klientów Allegro. Lideria.pl od ponad 10 lat korzysta z Allegro jako jednego z kluczowych kanałów sprzedaży, gdzie posiada ponad 40 tys. pozytywnych opinii kupujących.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024