Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MOSQI.TO dla Łodzi z niestandardową kampanią edukacyjną

Ruszyła kampania edukacyjna „STOP kieszonkowcom” przygotowana przez MOSQI.TO z MPK i łódzką policją. Akcja potrwa kilka miesięcy i jest, jak do tej pory, najszerzej zakrojoną kampanią edukacyjną łódzkiego MPK.
O autorze
1 min czytania 2014-10-27

W październiku wystartowała akcja edukacyjna „STOP kieszonkowcom”, która ma nauczyć łodzian jak obronić się przed kradzieżami w tramwajach i autobusach. Elementami kampanii są animacje, plakaty, naklejki na szyby w autobusach i wlepki, które policjanci wykorzystali podczas jednej z akcji specjalnych.

Zagadka: czy .TO kieszonkowiec?

– Stworzyliśmy kilka wersji animacji: za każdym razem jej bohateramisą dwie zwykłe osoby i jedna szemrana – mówi Maciej Wiśniewski, AccountDirector w MOSQI.TO. –Puentą wszystkich animacji jest jedna: kieszonkowcemzawsze okazuje się ta osoba, której nie podejrzewamy. Animacje pojawiły się już na monitorach w łódzkich tramwajach.

Uważaj na mnie bardziej

Łódzka policja przeprowadziła akcję, podczas której policjanci w cywilu obserwowali nieuważnych pasażerów i umieszczali na ich torbach, plecakach lub kurtkach wlepki z ostrzeżeniem: „Uważaj na mnie bardziej”. Na wlepkach wykorzystanych podczasakcji z policją agencja umieściłacelowo „miękki” komunikat –celem nie było przestraszenie pasażerów, a uświadomienie zagrożenia.

Przekaz akcji wzmacniają plakaty umieszczone na siedzeniach w pojazdach – pojawiają się na nich: smutny portfel i przestraszony telefon, który wbrew swojej woli zmienił właściciela.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Coś nowego

MOSQI.TO postanowiło wesprzeć komunikat kampanii o silny, prosty przekaz. – Pomyśleliśmy, że warto w nieco przewrotny sposób wykorzystać naklejki informacyjne, które obecnie znajdują się w środkach komunikacji miejskiej – mówi Maciej Wiśniewski. –Bazując na powszechnie znanych piktogramach (kobieta w ciąży, kobieta z dzieckiem i starsza osoba) dorysowaliśmy kieszonkowca, który wyciąga portfel. Piktogramy zostały umieszczone we wszystkich tramwajach.

STOP kieszonkowcom!

– Kradzieże w komunikacji miejskiej to problem ogólnopolski – mówi Sebastian Grochala, rzecznik łódzkiego MPK. – Staramy się walczyć z tym zjawiskiem już od kilku lat, zawsze zresztą ściśle współpracujemy z policją. W tym roku akcja ma szczególnie rozbudowaną formułę. Zależało nam na niestandardowych komunikatach, które przyciągną uwagę pasażerów i nie znikną z pola widzenia. Naklejki, wlepki i plakaty, w różnych konfiguracjach, pojawiły się we wszystkich pojazdach MPK – w miejscach, które złodzieje upodobali sobie najbardziej. Siłą akcji jest szeroki zasięg i dobry przekaz: nie straszymy, a edukujemy – podkreśla Sebastian Grochala.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się