Sebastian studiuje dziennikarstwo na Uniwersytecie Łódzkim i w tym roku broni dyplomu na temat marketingu miejsc. Jest zaangażowany w Organizację Public Relations Image Group, prowadzi także inicjatywę Odnowa Teofilowa, który realizuje projekty w ramach Budżetu Obywatelskiego w Łodzi. Jego mocną stroną jest umiejętność strategicznego planowania – w ramach Budżetu udało mu się nie tylko stworzyć markę od podstaw, ale też wdrożyć inwestycje warte 3 miliony zł.
W agencji MOSQI.TO objął stanowisko Project Managera.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024