Do współpracy zaprosiliśmy znane osoby związane z kulturą, które w charakterystyczny dla siebie sposób opowiadają o tym, jak zainspirowały ich produkty dostępne w Empiku – mówi Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu Empik.
Zależało nam na znalezieniu pomysłów na konkretne osoby. Nie chcieliśmy, aby znani byli tylko przypadkowymi „nośnikami” oferty. W rezultacie udało nam się osiągnąć równowagę między komunikatem produktowym a wizerunkowym. – dodaje Jan Majle, Dyrektor Kreatywny Change Integrated.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Empik przez wiele lat na polskim rynku zapracował sobie na wizerunek instytucji, która jest synonimem kultury. Nowe filmy mają ten wizerunek wzmocnić i zaprezentować Empik jako miejsce, które jest źródłem inspiracji i pierwszym wyborem produktów „kulturalnych”.
Poza telewizją, kampania prowadzona będzie w kinach, radio i outdoorze.
Za strategię i kreację odpowiada Change Integrated, za produkcję Play Production, zakupem mediów zajął się Lowe Media.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing