W imieniu AXA Polska, Agencja zaprasza do udziału w akcji fotograficznej z udziałem powszechnie znanej fotograf portretowej – Lidii Popiel. Trwająca ponad miesiąc kampania w formie fotowarsztatów online, podzielona jest na cztery etapy. Na dedykowanej stronie fotowarsztatyAXA.pl, co tydzień ukazuje się lekcja online, której towarzyszy przedstawione przez Lidię Popiel zadanie do wykonania. Na realizację zadania i zgłoszenie swojej pracy uczestnik ma czas do momentu publikacji następnej lekcji. Ostatnia lekcja ukaże się w formie live streamingu, podczas którego użytkownicy dostaną możliwość zadawania pytań Lidii Popiel.
Autorzy dwunastu najlepszych prac, wybranych przez fotografkę, zostaną zaproszeni na warsztaty stacjonarne w Warszawie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja The Digitals odpowiedzialna jest za ideę kreatywną, kreację, produkcję serwisu fotowarsztatyAXA.pl oraz komunikację w mediach społecznościowych. Od strony merytorycznej za akcję odpowiada Havas SE, który współpracuje z Lidią Popiel przy tworzeniu lekcji wideo oraz live streamingu. Dom mediowy Arena Media przeprowadził promocję i zrealizował kampanię w internecie. W promocję warsztatów zaangażowała się także znana blogerka Segritta.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024