Statuetka oraz tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego 2012 została przyznana Focus Media Group przez redakcję „Media & Marketing Polska” na podstawie wyników badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC.
Zespół Focus Media Group zdecydował się na wyjątkowo niestandardowe działanie, ponieważ pociął statuetkę dla Agencji Roku 2012 na części.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. W naszym odczuciu tę nagrodę zdobyliśmy nie tylko dzięki świetnej pracy całego zespołu, ale także dzięki Klientom, którzy współpracując z nami od wielu lat, stale dają nam możliwości do realizowania ciekawych projektów w obszarze marketingu zintegrowanego. Wyróżnienie zdobyliśmy wspólnie, to naturalne, że statuetka należy się również naszym Klientom – wyjaśnia Rafał Kupidura, prezes zarządu i właściciel Focus Media Group.
Spółka symbolicznie nagrodziła swoich Klientów fragmentem oryginalnej statuetki oprawionej w drewno, jednocześnie przyznając im tytuł „Klient Agencji Roku 2012”. Wśród wyróżnionych znaleźli się m.in.: Telewizja POLSAT, ING Usługi Finansowe, Brown-Forman, Groupe SEB Polska, Coty Polska, TPA Instytut Badań Technicznych, Agencja Handlowa Chantelle, Ringier Axel Springer Polska, Samsung oraz Colgate-Palmolive.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024