Przewodniczącym jury był Pierre Woreczek, Senior Vice President of Brand Strategy w McDonald’s Europe. Wśród jurorów znajdowali się Polacy: Katarzyna Lukowska, Marketing Director CEE w Johnson&Johnson i Szymon Gutkowski, Managing Director i partner DDB Warszawa.
Grand Prix i złotą statuetkę w kategorii FMCG otrzymała agencja M&C Saatchi GAD za promującą rum kampanię „Nothing compares to Havana”, zrealizowaną na zlecenie Havana Club International.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Statuetki za „Best innovative use of print Award” i Gold Effie trafiły do agencji Saatchi & Saatchi Brussels za kampanię „Ex-smokers are Unstoppable” przygotowaną dla Komisji Europejskiej.
Kolejne złote Effie otrzymali:
agencja Grey Worldwide GmbH za kampanię „Breathe Happy” dla marki Febreze na zlecenie Procter & Gamble:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
agencja Wieden + Kennedy Amsterdam za kampanię promocyjną FIFA2012 „Love Football, Play Football”:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za najbardziej efektywne użycie Social Media wyróżnienie zdobyła szwajcarska agencja Jung von Matt/Limmat, która przygotowała dla Graubünden Ferien kampanię „Obermutten – A little village goes global”:
Gold Effie w kategorii akcji niskobudżetowych otrzymała kampania „Curators of Sweden”, w której wykorzystano potencjał Twittera:
Wszystkie nagrodzone kampanie można zobaczyć tu.
Najskuteczniejsze polskie kampanie z 2012 roku poznamy 8 października. Lista nominowanych 56 prac poniżej: