Warka Strong wraca na ekrany

24 listopada startuje kampania telewizyjna Warki Strong. Marka powraca do telewizji po ponad dwuletniej nieobecności i przypomina się klientom jako kolejna piwna specjalność Grupy Żywiec.
O autorze
1 min czytania 2014-11-24

Piwo z Warki w staropolskim duchu

Warka Strong to wyjątkowe piwo, którego oryginalna receptura powstała w wareckim browarze. Tradycjami nawiązujące do staropolskiej sztuki warzenia piw treściwych i bogatych w smaku. Od początku cieszy się uznaniem smakoszy, wpisując się jednocześnie w strategię rozwoju Grupy Żywiec, stale poszerzającej portfolio piwnych specjalności.

Unikalna receptura Warki Strong oparta jest na kompozycji dwóch słodów jęczmiennych: pilzneńskiego i ciemnego prażonego. Dzięki takiej kombinacji w tradycyjnej technologii warzenia powstaje piwo o mocnym, charakterystycznym smaku i wyraźnej bursztynowej barwie, podkreślonej dodatkowo wysoką przejrzystością. Miłośnicy piwnych specjalności cenią bogaty, lekko słodki smak Warki Strong oraz moc wyrazu, którą zyskuje dzięki zawartości alkoholu 6,5 proc.. 

Warka Strong w TV

Na początku tego roku odświeżone zostało opakowanie Warki Strong. Nowa szata graficzna zyskała charakterystyczne logo, które podkreśla przynależność do rodziny Warki. Czarny i złoty kolor oraz siedem gwiazdek symbolizujących wyjątkowość i najwyższą jakość, podkreślają dodatkowo premiowy charakter marki.

Warka Strong wraca na ekrany TV w kampanii ATL, która startuje 24 listopada 2014 r. W nowym spocie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość. Reklama będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich i tematycznych telewizji. Kampanii towarzyszyć będą także dedykowane materiały w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu odpowiada agencja JUST. Spot wyprodukowany został przez OPUS Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest. Działania PR dla marki Warka prowadzi agencja Roots PR.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się