– Współpraca z dużym i mającym wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych podmiotem, jakim jest Gazeta.pl, ogromnie nas cieszy. Dzięki niej mamy szansę na rozwój i maksymalizację korzyści z rosnącego zasięgu Kwejk.pl – mówi Dymitr Głuszczenko, twórca i szef serwisu.
Kwejk.pl znajduje się w czołówce serwisów rozrywkowych w Polsce. Codziennie pojawia się na nim ponad 100 nowych zabawnych obrazków, gifów, filmików i memów. Witryna ma ponad 2 mln użytkowników miesięcznie. Są to głównie ludzie młodzi – ponad połowa użytkowników Kwejk.pl to osoby do 24 roku życia*.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Wzmacniamy i rozszerzamy ofertę reklamową Gazeta.pl o serwis skierowany do bardzo atrakcyjnej dla reklamodawców grupy młodych i aktywnie korzystających z internetu osób. To również zupełnie nowy kontekst, w którym nasi klienci mogą promować swoje marki – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.
Obok standardowych rozwiązań i formatów reklamowych w serwisie Kwejk.pl, Biuro Reklamy Gazeta.pl oferuje także szereg niestandardowych form promocyjnych, wykorzystujących funkcjonalności serwisu.
Gazeta.pl, jako jedyny podmiot na rynku, zajmuje się również sprzedażą powierzchni reklamowych w Skype oraz na portalu MSN.com.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing