Legia Warszawa Sekcja Koszykówki z rzecznikiem prasowym

Legia Warszawa Sekcja Koszykówki S.A. nawiązała współpracę z zespołem 2PR, który przygotuje i zrealizuje strategię PR dla klubu występującego obecnie na zapleczu Tauron Basket Ligi. Obsługa obejmuje prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w obszarze public relations.
O autorze
1 min czytania 2014-12-10

Rzecznikiem prasowym koszykarskiej Legii został Bartosz Sosnówka.

Klub został założony w 1929 r. Legia siedmiokrotnie zdobyła mistrzostwo kraju (ostatni tytuł wywalczony w 1969 roku) i raz sięgnęła po Puchar Polski (1970 r.). W sezonie 2013/14, awansowała do I ligi i obecnie występuje na zapleczu Tauron Basket Ligi. Celem włodarzy klubu jest powrót do najwyższej klasy rozgrywkowej zgodnie z hasłem Odrodzenie Potęgi, które jest nawiązaniem do najbardziej owocnego w sukcesy sportowe okresu. Legia planuje również uruchomienie akademii koszykarskiej dla najmłodszych adeptów tego sportu, w której mogłyby szkolić się utalentowane dzieci z Warszawy i okolic. Przewodniczącym Rady Nadzorczej jest Prezes i współwłaściciel Legii Warszawa S.A., Bogusław Leśnodorski. W drużynie występuje m.in. pierwszy Polak w NBA, Cezary Trybański.

– Nasz klub bardzo dynamicznie się rozwija, a zainteresowanie mediów, kibiców oraz partnerów biznesowych sukcesywnie rośnie. Dlatego właśnie postanowiliśmy zweryfikować nasze dotychczasowe działania komunikacyjne i skupić się na tym, co przed nami. Spójna strategia pozwoli nam mieć większą kontrolę nad przepływem informacji, a osoba rzecznika prasowego usprawni kontakty zawodników, a także przedstawicieli klubu z dziennikarzami. Przede wszystkim, zależy nam na tym, aby być w pełni profesjonalnym klubem, który prowadzi odpowiednią komunikację z otoczeniem oraz wyznacza najwyższe standardy w polskiej koszykówce – powiedział Prezes spółki Legia Warszawa Sekcja Koszykówki, Robert Chabelski.

– Koszykarska Legia konsekwentnie rośnie w siłę na każdym polu. Idea Odrodzenia Potęgi w stolicy zapowiada się pasjonująco. Koszykówka ma przecież bardzo duży potencjał medialny i jest jednym z najbardziej popularnych sportów na świecie. Cieszymy się, że zostaliśmy obdarzeni zaufaniem i będziemy mogli kompleksowo obsługiwać klub sportowy. Po projektach żeglarskich, golfowych i piłkarskich, jest to dla nas kolejna okazja, aby mocno zaakcentować swoją obecność na rynku PR-u sportowego w Polsce – dodał Bartosz Sosnówka, PR Manager w 2PR i rzecznik prasowy Legii Warszawa Sekcja Koszykówki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do zadań agencji należeć będzie m.in. prowadzenie biura prasowego, budowanie relacji z kluczowymi dziennikarzami oraz wsparcie strategiczne. Strony nie zdradzają innych szczegółów współpracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się