K2 prowadzi świąteczne działania dla Decathlon

Agencja K2, w ramach wygranego przetargu, przygotowała komunikację świąteczną dla firmy Decathlon. Działania wystartowały 5 grudnia i potrwają do świąt. Jest to pierwszy w historii spot TV zrealizowany w całości przez polski oddział firmy.
O autorze
0 min czytania 2014-12-17

Działania oparte są o format kreatywny pod hasłem: „The Cathlons”. The Cathlons to drużyny codziennych sportowców, znanych z osiedlowych boisk, szkolnych hal sportowych, lokalnych ścieżek. Drużyny składające się z samych największych… wielbicieli sportu, którzy spotykają się, aby się razem poruszać. To ludzie, którzy sportem się bawią i dla których sport jest sposobem bycia z innymi lub z samym sobą. Decathlon wspiera i kibicuje takim sportowcom.

W spocie pojawia się piosenka „Z poradnika młodego zielarza” znana z „Podróży Pana Kleksa”.

Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami outdoorowymi oraz kampanią online. Działania mediowe prowadzi dom mediowy LOWE Media.

To pierwsza realizacja agencji K2 dla Decathlon. Firmy rozważają prowadzenie dalszych wspólnych działań w 2015 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing