Zmiana struktury i awanse w IT Netsprinta – nowy CTO i dyrektor Działu Projektów

Netsprint zmienił strukturę organizacji działów odpowiedzialnych za tworzenie oprogramowania. Działy odpowiadające za rozwój poszczególnych rozwiązań firmy zostały zintegrowane w ramach Pionu Produkcji, którego szefem został Marcin Górski.
O autorze
2 min czytania 2015-01-12

Z kolei szefem Działu Projektów, odpowiedzialnego za współpracę między IT a strukturami biznesowymi, została Iwona Kaźmierczak.

Zmiany wynikają ze strategii Netsprint, zgodnie z którą firma wyznacza trendy na rynku rozwiązań z obszaru digital marketingu i oferuje produkty najwyższej jakości dla wiodących polskich i zagranicznych firm. Połączenie działów IT ma na celu ujednolicenie procesów, lepszy przepływ wiedzy oraz pogłębienie wiedzy. Z kolei wyodrębniony Dział Projektów odpowiada za realizację projektów tworzonych na zlecenie klientów i partnerów oraz koordynuje budowanie innowacyjnych produktów wewnątrz firmy.

Marcin Górski, nowy Chief Technology Officer, jest związany z Netsprint od 2004 roku. Na nowym stanowisku odpowiada całościowo za powstające w firmie  platformy IT oraz za proces ich wdrażania i wykorzystywania. Tworzy również strategię rozwoju Pionu Produkcji, zarówno od strony kosztów, HR, jak i planu dalszego rozwoju oprogramowania, aplikacji i platform dostarczanych przez Netsprinta. Na stanowisku CTO jego celem jest wypracowanie wspólnie z pionami biznesowymi i dostarczenie rozwiązań jak najlepiej odpowiadających aktualnemu zapotrzebowaniu rynku, przy jednoczesnym utrzymaniu optymalnych kosztów, jakości oraz bezpieczeństwa wytwarzanych systemów. Wcześniej funkcję CTO Netsprinta pełnił Piotr Kozłowski.

Marcin Górski jest twórcą algorytmów emisyjnych sieci reklamowej Adkontekst, obecnie pracuje z zespołem nad ich optymalizacją i rozwojem. Jest także inicjatorem i współtwórcą najnowszych projektów Netsprinta – m.in. retargetingu spersonalizowanego, integracji z SSP oraz integracji w systemie RTB. Karierę w Netsprint rozpoczął  jako administrator IT, następnie objął stanowisko programisty i  współtworzył systemy reklamowe. Stopniowo jako team leader i kierownik przejmował kolejne obowiązki związane z rozwojem oprogramowania produktów firmy w obszarach reklamy kontekstowej i behawioralnej oraz budował dedykowany zespół programistów. W 2010 roku awansował na stanowisko Dyrektora IT działu rozwiązań reklamowych. Jest absolwentem kierunku “Inżynieria komputerowa” na Wydziale Elektrycznym Politechniki Warszawskiej. Interesuje się wspinaczką skałkową i żeglarstwem, jest zapalonym rowerzystą i podróżnikiem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Iwona Kaźmierczak, związana z Netsprint od 2008 roku objęła stanowisko Dyrektora Działu Projektów i Utrzymania. Do jej zadań w tym obszarze należy ujednolicenie procedur i narzędzi projektowych w obrębie firmy, a także pogłębienie wiedzy i dobrych praktyk zarządzania projektami, co w rezultacie ma doprowadzić do jeszcze sprawniejszego prowadzenia dużych i innowacyjnych projektów dla największych polskich i zagranicznych firm. Iwona Kaźmierczak posiada certyfikat PMP (Project Management Professional – jeden z ważniejszych certyfikatów z zarządzania projektami uznawanych na całym świecie) i jest członkiem PMI (Project Management Institute). Prowadzi także szkolenia wewnętrzne z zakresu zarządzania projektami. 

Iwona Kaźmierczak jest jednocześnie dyrektorem rozwoju biznesu i zarządza czterema produktami firmy: Netsprint Search, Netsprint Audience, Adkontekst Audience Report i Spółdzielnia Danych. Do jej obowiązków należy nadzór i koordynacja prac na etapie tworzenia oraz kompleksowe wprowadzenie na rynek usług związanych z analizą danych behawioralnych, planowanie kierunków rozwoju oprogramowania, opracowywanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej, odpowiedzialność za budżet produktów oraz aktywne pozyskiwanie klientów i partnerów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pracę w Netsprint rozpoczęła w 2008 roku na stanowisku młodszego kierownika projektów, stopniowo awansując na wyższe pozycje. Po niecałych 4 latach pracy objęła stanowisko dyrektora Działu Projektów i Utrzymania. Rok później przejęła także rolę dyrektora rozwoju biznesu. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów dziennych na Politechnice Białostockiej: Informatyki oraz Zarządzania i Marketingu. Pasjonują ją podróże i fotografia, którym poświęca cały wolny czas.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się