KFC w reklaMÓWCE. Kolejna kampania reklamowa w nowym medium

Wind Mobile podpisał umowę z Amrest na realizację kampanii reklamowej dla marki KFC z wykorzystaniem medium reklaMÓWKI. Kampania, która jest uzupełnieniem akcji reklamowej KFC prowadzonej w radiu, ruszyła 21 września i potrwa do 16 października.
O autorze
1 min czytania 2012-10-02

KFC wkracza z kampanią w nową przestrzeń reklamową. Tym razem obok tradycyjnych kanałów dotarcia do odbiorców firma wykorzysta również dżingle emitowane przez reklaMÓWKĘ. Dżingle w telefonach nawiązują do tych, które na co dzień można usłyszeć w radiu. Abonenci będący fanami reklaMÓWKI emitują treści reklamowe do dzwoniących do nich ludzi przed zestawieniem połączenia.

– Ogromnie cieszy nas rosnące zainteresowanie reklaMÓWKĄ. We wrześniu uruchomiliśmy naszą pierwszą kampanię, która właśnie jest w toku, zaledwie tydzień później ruszyliśmy z akcją reklamową KFC – mówi Jan Wójcik z Wind Mobile. –Szczególnie ważne jest dla nas to, że naszą usługą interesują się znane firmy o dużej renomie i ogromnym doświadczeniu marketingowym. Wybór przez nich nowego medium tylko potwierdza, że w reklaMÓWCE drzemie naprawdę duży potencjał.

Wstępne analizy wyników po pierwszych tygodniach działania kampanii potwierdzają bardzo wysoką skuteczność reklaMÓWKI. Reklamy w nowym, niezagospodarowanym do tej pory obszarze spotkały się z pozytywnym odbiorem.

– Co bardzo nas cieszy, zasięg i skuteczność reklaMÓWKI okazują się znacznie lepsze od naszych wstępnych prognoz – dodaje Jan Wójcik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wind Mobile rozmawia też z kolejnymi klientami, planującymi rozpoczęcie kampanii z wykorzystaniem reklaMÓWKI.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się