Raport SEO 2014 – Liderzy poszczególnych branż

Czy wiesz które serwisy były liderami SEO w swoich branżach w 2014 roku? Jeżeli nie, dowiesz się tego z „Raportu SEO 2014 – Liderzy poszczególnych branż”.
O autorze
0 min czytania 2015-02-05

Założeniem projektu „Raport SEO 2014 – Liderzy poszczególnych branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach organicznych Google. Wyniki zebrane zostały z każdego miesiąca roku 2014, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych (SEO).

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SemStorm.

 

Raport można pobrać pod tym adresem >

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

NowyMarketing jest patronem medialnym badania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się